ما الجديد
الحالة
موضوع مغلق

sameh haron

الوسـام الذهبي
الإعجابات
76
'',​

اخوانى بدأت مايكروسوفت فى حذف كل الروابط تقريبا لكل نسخ ويندوز 7 من على المواقع المجانيه والغير مجانيه دلوقتى اى رابط مكتوب فيه كلمة windows إما لاتستطيع رفعه او بعد رفعه بساعات قليله يتم حذفه فالحل الوحيد هو تحميل التورنت لانها لن تسطيع حذفه ومرفق ملف تورنت به جميع نسخ ويندوز 7 وملفات التعريب للنسختين x86&x64 وطبعا النسخه اللى انت مش عاوزها شيل من عليها علامة صح واما نشوف اخرتها مع بيل جيتس​

المرفقات

strano

عضو جديد
الإعجابات
0
بارك الله فيك خي العزيز
فعلا قمت بعملية مراقبة روابط الويندوز 7 لجميع الاخوة علىالبوابة واتضح أن ميكروسوفت قامت بحذفهم جميعا

strano

عضو جديد
الإعجابات
0
وكذلك هذه الروابط المباشرة لا تعمل وقد جربتها للتو

Ahmed Elzoughby

عضو مميز
الإعجابات
99
شكرا لك اخي الحبيب علي هذه المعلومة
انا هروح اجهز اسلحتي واجي احارب معاكم .​

egyptian hak

عضوية الشرف
الإعجابات
1,300
الحل بسيط جدا

ضغط الويندوز فى ملف بالوينرار باسم مختلف عن الويندوز مثلا باسم vidio film او اى اسم اخر غير اسماء البرامج مع وضع كلمه سر على الضغط وبذا لن يتم حذف الرابط

phoronex

عضو محترف
الإعجابات
83

kinghart

عضو مميز
الإعجابات
41
الروابط شغاله وانا الحين احمل الالتميت بس ياريت روابط لجميع النسخ تكفون بصيغة الايزو

ail_dk

الوسـام الماسـي
الإعجابات
687

hamadatoto

عضو محترف
الإعجابات
68
بارك الله فيك خي العزيز

sameh haron

الوسـام الذهبي
الإعجابات
76
أخي الكريم أنا مش عارف أية مصدر الكلام دة بس أتفضل دية روابط مباشرة

Windows 7 Ultimate E, Retail (eng), x86
Windows 7 Ultimate E, Retail (eng), x64
اخى العزيز الروابط فعلا مباشره وتعمل جيدا لكن لو لاحظت تاريخ النسخه اللى انت وضعت روابط لها هتلاقيها بتاريخ 13-7 والنسخه التى تم تدشينها من مايكروسوفت بتاريخ 14-7 يعنى ده ملف الايزو الذى تم تسريبه قبل توقيع النسخه النهائيه من قبل مايكروزفت واخى الكريم مصدر المعلومات دى هو تجربة 90%من روابط كل النسخ جزاك الله كل خير

strano

عضو جديد
الإعجابات
0
أخي العزيز عند الضغط على الرابطين أحصل على ما يلي
UDF Volume8dc12800MS UDFBridgeOSTA Compressed UnicodeOSTA Compressed Unicode\ظ8*Microsoft CDIMAGE UDF^µï®OSTA Compressed UnicodeGRMCEULXFRER_EN_DVD'*OSTA UDF Compliant*Microsoft CDIMAGE UDF&shy; ہ;‰ً&shy; +NSR020û*Microsoft CDIMAGE UDFSuبg‌حً*UDF LV InfoOSTA Compressed UnicodeGRMCEULXFRER_EN_DVD'Microsoft CDImage UDF mediaContact jmaxson or arunku*Microsoft CDIMAGE UDFً ‰V‍x\ظ8P0û*Microsoft CDIMAGE UDFjبًv>0ًUDF Volume8dc12800MS UDFBridgeOSTA Compressed UnicodeOSTA Compressed Unicode\ظ8*Microsoft CDIMAGE UDFpµï®OSTA Compressed UnicodeGRMCEULXFRER_EN_DVD'*OSTA UDF Compliant*Microsoft CDIMAGE UDF&shy; ز;‰ً&shy; +NSR020û*Microsoft CDIMAGE UDFeuبy‌حً*UDF LV InfoOSTA Compressed UnicodeGRMCEULXFRER_EN_DVD'Microsoft CDImage UDF mediaContact jmaxson or arunku*Microsoft CDIMAGE UDFً>* ً\ظ8OSTA Compressed UnicodeGRMCEULXFRER_EN_DVD'OSTA Compressed UnicodeGRMCEULXFRER_EN*OSTA UDF Compliantüًٹڈàےےےےےےےے&shy;5$\ظ8\ظ8\ظ8*Microsoft CDIMAGE UDF80,ٌ88 \ظ8$بGb ہ?J0€autorun.inf…iُ  boot¤à•(پbootmgr?0‚bootmgr.efi÷¦* efiANہ,ƒsetup.exeœ،ج(sources¦{ü(supportêہû(upgradeگ7màےےےےےےےے&shy;58\ظ8\ظ8\ظ8*Microsoft CDIMAGE UDF82,ٌ88 \ظ88تGb ٍه „bcdكءي(…boot.sdi_y&shy;0†bootfix.binüwL0‡bootsect.exe‏M„$ en-usح`40ˆetfsboot.comقŒ%$ fonts$µ0‰memtest.efi ؛0ٹmemtest.exegٹïàےےےےےےےے&shy;5d\ظ8\ظ8\ظ8*Microsoft CDIMAGE UDF84,ٌ88 \ظ8dجGb ;‰{,microsoft;ث€àےےےےےےےے&shy;5 ,\ظ8\ظ8\ظ8*Microsoft CDIMAGE UDF86,ٌ88 \ظ8, خGb  --»8 ‹actionqueue.dll„ 38 Œadmtv3check.dllےêـ, چ alert.gifWl¶( ژ!apds.dllٹ‏S, ڈ"apircl.dll؟t 4 گ#appcompat.xsl/êü< %‘$appcompat_bidi.xslxپ¦D -’%appcompat_detailed.xsl9jrP 7“&appcompat_detailed_bidi.xsl¹ّ\X ?”'appcompat_detailed_bidi_txt.xslû`BL 5•(appcompat_detailed_txt.xsl=ù( –)apss.dllX¸c0 —*arunimg.dll*‌0 ک+arunres.dll’xف0 ™,autorun.dllJ< %ڑ-background_cli.bmpہىں( ›.boot.wim؟m0 œ/cbscore.dllخv, ‌0cbsmsg.dll¾~, ‍1cdplib.mof؟ّz@ 'ں2cdplibuninstall.mof…'4  3cmiadapter.dllfدZ0 ،4cmisetup.dllٌnF0 ¢5cmitrust.dllp¾y, £6cmiv2.dll¯LD +¤7cntrtextinstaller.dllt3ّ< %¥8compatprovider.dll ¤(4 ¦9compliance.ini…&"0 §:compres.dll¾™ك8 ¨;cryptosetup.dllôè0 ©<cversion.iniپeâ, ھ=diager.dll33¾4 «>diagnostic.dllr7( ¬?dism.exeüB|0 &shy;@dismcore.dllھT4 ®Adismcoreps.dll§,0 ¯Bdismhost.exe

strano

عضو جديد
الإعجابات
0
الان فقط حلت المشكلة والرابط يعمل لكن يجب الضغط بيمين الماوس واختيار حفظ الملف أعتذر عن اللبس

sameh haron

الوسـام الذهبي
الإعجابات
76
الحل بسيط جدا

ضغط الويندوز فى ملف بالوينرار باسم مختلف عن الويندوز مثلا باسم vidio film او اى اسم اخر غير اسماء البرامج مع وضع كلمه سر على الضغط وبذا لن يتم حذف الرابط
فكره جيده جدا شكرا لمرورك استاذى العزيز

sameh haron

الوسـام الذهبي
الإعجابات
76
الان فقط حلت المشكلة والرابط يعمل لكن يجب الضغط بيمين الماوس واختيار حفظ الملف أعتذر عن اللبس
اخى افضل لك ان تحمل من التورنت لان الرابط المباشر لو انقطع النت او فصلت الكهرباء سوف يتغير الهاش وذلك فى حالت فقط ان كان الرابط يدعم الاستكمال على عكس التورنت تقدر تحمل فى اى وقت وتوقف التحميل فى اى وقت ولن يحدث اى مشاكل

strano

عضو جديد
الإعجابات
0
شكرا أخي العزيز سامح وفعلا التورنت أفضل

EGYPTHERO

عضو مميز
الإعجابات
28
ياشباب طالما هما بيعرفوها بالاسم يبقي انتوا غيرو الاسم خالص متكتبوش ويندوز دي خالص
وغيرو الامتدادات وهما بقي يورونا هيجيبهوها منين

harrypotterdh5512

عضو محترف
الإعجابات
62
اشكرك يا اخي علي هذا التحذير والحل كما قال الاخوة
لكنك ظلمت بيل جيتس لانه قد ترك ميكروسوفت من 29 / 7 /2009 والان رئيس السركة هو ستيف بلمر

نسر الاسلام

عضو ماسـي
الإعجابات
1,686
الحمد لله رب العالمين اني خبأت النسخه عن مايكروسوفت و له كان راحت علي الحمد لله

شكرا اخي و يبدوا ذلك لان هناك بالفعل هجوم من القراصنه لاستغلال الناس

بالقول لهم نسخه 7 و بالاخر تطلع كلام ثاني او مجلد فارغ و هناك ايضا حمله

من مايكروسوفت حسب ما اعتقد

شكرا جزيلا لك للتوضيح و حملنا على ان نخبأ النسخ جيدا شكرا لك

الحالة
موضوع مغلق

أعلى