ما الجديد
الحالة
موضوع مغلق

zamalekwebas

عضو مميز
التسجيل
4/9/06
المشاركات
330
الإعجابات
62
#1


اول ماتحط الاسطوانه



صورة وانت بتعمل بوت للنسخه:)



ودى صورة البوت اسكرين




صورة اثناء تستيب النسخه



تستيب البرامج كل البرامج اللى تحتاجها:)


صورة اللوج اوف





صورة الشت دون

لاحظ شفافه :)
صورة سطح المكتب ومكتوب Zamalek بدل start




نسخه متأكتفه وزملكاويه 100%




شكل البارتيشنات من الخارج



هوبا بقى :) شكل البارتشنات من الداخل معادا ال C



ندخل على شكل بارتيشن ال C من الداخل



شكل ال Run و الكلام ده بيرقص و يتحرك




دى علم الزمالك بيرفرف في الاسكرين سيفر



صور الاكونت بتاعك على الجهاز كلها زملكاويه :gun:




نيو فولدر ده كان زمان :mtach: دلوقتى بقى :) شوف الصورة




سريع وقوي وثابت علي الاجهزة ان شاء الله


النسخة مضاف لها اوبشن تنصيب البرامج بطريقة منفصلة عنها وبمجرد وضع الاسطوانة في السي دي روم ستظهر هذه الشاشة وهي مصنعة بطريقة جديدة عن طريق عمل ماسك ويمكن شرحها فيما بعد وبالظغط علي الكورة سيظهر اوبشن اختيار وتنصيب البرامج التى تحتاجها


بعد نهاية تنصيب الويندوز سيبدأ الجهاز في استعراض البرامج المتاحة والموجودة داخل النسخة مع اعطائك مهلة 60 ثانية لتحديد اختياراتك وفي حالة عدم الاختيار سيتم تنصيب البرامج تلقائيا مع اوبشن لأول مرة في ويندوز الزمالك بالاستماع الي اغاني الزمالك اثناء تنصيب البرامج


طبعا جميع البرامج المضافة للنسخة ظاهرة في الصورة السابقة

مدمج مباشرة مع النسخة ميديا بلاير 11 واكسبلورر 7 و سكرين سيفر بعلم الزمالك

بمجرد تنزيل لنسخة ستجد شعار الزمالك موجود في كل بارتيشن









يا ريت اللي ينزل النسخة يتأكد تمام ان جميع الملفات اسماؤها كالتالي

ZAMALEK V.3.part1.rar
ZAMALEK V.3.part2.rar
ZAMALEK V.3.part3.rar
ZAMALEK V.3.part4.rar
ZAMALEK V.3.part5.rar
ZAMALEK V.3.part6.rar


و في حالة وجود خطأ اثناء الفك للملفات المنزلة من الميديا فاير يتم اتباع ما يلي وهو خطأ غير مؤثر علي النسخة وانما السبب فيه موقع مدييا فاير





لنسخ ملف الايزو بدون مشاكل ان شاء الله يتم تنزل هذا البرنامج و فتح النسخة ثم اتباع ما في الصورة


 

hatem20

hatem20

عضوية الشرف
التسجيل
3/7/07
المشاركات
9,925
الإعجابات
3,715
الإقامة
Planet Earth
#2
بارك الله فيك أخي (زمالك و بس) ..

أفكار النسخ المعدلة أصبحت غريبة هذه الأيام .
 

Ahmed-Under

عضوية الشرف
التسجيل
9/6/07
المشاركات
19,155
الإعجابات
10,545
#3
بارك الله فيك أخي (زمالك و بس) ..


أفكار النسخ المعدلة أصبحت غريبة هذه الأيام .


جزاك الله كل خير أخوى الحبيب للامانه أنا أهلاوى متعصب من يوم مولدى العائلة تقريباً كلها زملكاوية

ماعدا العبد الفقير .. يعني أهلي أهلي .

بمزح معاك ويندوز جميل وإن شاء الله ينال القبول ، تحياتي .
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,214
الإقامة
alex
#4
باركـ الله فيكـ أخى الحبيب ,, إن شاء الله تحوز على إعجاب الأخوة ,, تقبل تحياتى ,,
 

محمد عبد الواحد

عضو محترف
التسجيل
15/11/08
المشاركات
493
الإعجابات
31
الإقامة
يا حبيبتى يا مصر
#5
اهلاوى حتى النخاع تحيا مصر والله روعه تسلم ايدك وفكره مميزه
 

ashraf2004

الوسـام الذهبي
التسجيل
1/1/04
المشاركات
2,048
الإعجابات
361
#6
يقول المثل العامي <الفاضي يعمل قاضي>
تحياتي
 

M.A.G.I.C

عضو مشارك
التسجيل
21/7/09
المشاركات
33
الإعجابات
18
الإقامة
مجتمع عرب مايكروسوفت
#7
هههههههههههههه ويندوز رائع عشان نادي الزمالك
 

zamalekwebas

عضو مميز
التسجيل
4/9/06
المشاركات
330
الإعجابات
62
#8
ايه المشكلة انا زمالكاوي وبعشق الزمالك وعيلتي كلها زمالكاوي و كل اصحابي زمالكاوية ومفيش ما يمنع اني اعمل لهم ويندوز لناديهم
 

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
التسجيل
25/7/07
المشاركات
21,086
الإعجابات
11,171
#10
اماانا غزل دمياط
 

New star

Administrator
طاقم الإدارة
التسجيل
17/3/03
المشاركات
26,994
الإعجابات
9,468
#11
يعطيك العافيه أخي الكريم و بالتوفيق لكل الفرق المصرية
تقبل تحياتي
 

Ahmed Elzoughby

عضو مميز
التسجيل
15/9/08
المشاركات
277
الإعجابات
99
#12
رد : من داماساوي متعصب ...

شكرا لك أخي (زمالك وبس) علي عملك هذا... .

مع اني مش زملكاوي ولا اهلاوي بس انشاء الله احملها علشان اهديها لإصحابي الزمالكوية... .

علي فكرة انا ( داماساوي ) ومتعصب ومنتظر ويندوز داماس بفارغ الصبر.. :333:

.:1016:..​
 

diamond team

عضو محترف
التسجيل
3/5/08
المشاركات
408
الإعجابات
102
#13
مشكور اخى الحبيب على هذا العمل الرائع
 

mzar720

عضوية الشرف
التسجيل
18/1/05
المشاركات
4,134
الإعجابات
387
الإقامة
Kuwait
#14
عمل رائع اخى الحبيب و متعوب فيه و جميل بجد .

لو سامحتم اى واحد اهلاوى . ممنوع يدخل هنا و الا .

تقبل تحياتى......
 

zamalekwebas

عضو مميز
التسجيل
4/9/06
المشاركات
330
الإعجابات
62
#15
عمل رائع اخى الحبيب و متعوب فيه و جميل بجد .

لو سامحتم اى واحد اهلاوى . ممنوع يدخل هنا و الا .

تقبل تحياتى......
انا يهمني ان الجميع يقول رأيه والكل يدخل بس بدون كلام ممكن يزعل اي حد و كفاية ردك عليا و دخول المدير العام لموضوعي و الرد عليه
 

islam_king_1370

عضو جديد
التسجيل
8/8/09
المشاركات
4
الإعجابات
0
#16
يا اخي تسلم الايادي علي النسخة الروعة

بس انا كل ما اجي افك الضغط يظهرلي ان البارت الرابع معطوب

يا ريت ترفعوا تاني علشان ميضعش مجهودي علي الفاضي في تحميل النسخة

وشكرا علي مجهودك
 

galalrottab

عضو ماسـي
التسجيل
19/4/08
المشاركات
1,213
الإعجابات
64
الإقامة
مصر-الاسكندرية
الجنس
Male
#17
اهلاوى منذ ان عرفت انطق ******* ولكن عمل يستحق التحية ***
بس ان خايف اسطبه عندى ليكون دفاعه ذى دفاع الزمالك يخش على هاردى أجوال (فيروسات) كتير
ههههههه ههههههه
مشكور اخى كمان مرة
 

zamalekwebas

عضو مميز
التسجيل
4/9/06
المشاركات
330
الإعجابات
62
#18
يا اخي تسلم الايادي علي النسخة الروعة

بس انا كل ما اجي افك الضغط يظهرلي ان البارت الرابع معطوب

يا ريت ترفعوا تاني علشان ميضعش مجهودي علي الفاضي في تحميل النسخة

وشكرا علي مجهودك

يا سيدي الفاضل الجزء الرابع مفيهوش اي مشاكل خالص المشكلة من موقع ميدايا فاير وحلها بسيط جدا جدا



وانت بتفك اعمل زي ما هو واضح في الصورة وهتلاقي كل حاجة تمام ان شاء الله وملف الايزو هيبقي مساحته 548 ميجا تقريبا
 

islam_king_1370

عضو جديد
التسجيل
8/8/09
المشاركات
4
الإعجابات
0
#19
ِشكرا علي اهتمامك وردك علي مشكلتي
 

hamadatoto

عضو محترف
التسجيل
8/10/06
المشاركات
643
الإعجابات
68
#20
بارك الله فيك اخى العزيز
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى