الحالة
موضوع مغلق

conafa

عضو فعال
اخ ناجى نحن بأنتظار النسخه بأحر من الجمر ومشكلة الرفع هذه حدثت معى مره انا ساعتها جربت حلين والحمد لله الاتنين تمام
لو حضرتك متأكد من خلو الهارد بتاع حضرتك من البادسيكتور اليك الحل المضمون بأذن الله
اولا اخى ابعد عن التقسيم ببرنامج الوينرار
استخدم برنامج سبليت فايل دى اول طريقه
تانى طريقه لو متمسك بالوينرار انتا ممكن تقسم الملفات بتقسيم تانى يعنى بدل مايكونوا 7 اجزاء مثلا خليهم 13 جزء كل واحد يكون فى حدود 49 ميجا وانا افضل هذه الطريقه حيث انى قمت بتجريبها اكثر من مره
وربنا يعينك اخى انا بجد نفسى اساعد

Mahmoud Soud

الوسـام الذهبي
لما كل هذا التاخير اخى ناجى ؟!!!!!!!!!!!!!!!

ABU.AMR

عضوية الشرف
اولا شكر لكل للى ردوا وساعدو فى الموضوع الاخ conafa انا ليس متمسك بالونرار لاكنة الاشهر واعتقد معظم الاجهزة تستخدمة وعندما اغط ببرنامج ال7zip يحدث بعض المشاكل اثناء الفك جربتها كثير
والاخ ah_ab والله انا شغال على اخر حاجة بس الرفع بطئ شوية لاكن اطمن انا الا60% وجارى التكملة ان شاء الله دون مشاكل

Mahmoud Soud

الوسـام الذهبي
وفقك الله اخى ناجى ودائما للامام والتقدم

حورس 87

عضو مشارك
جزاك الله خيرا على هذه النسخه الرائعه

وربنا يوفقك فى رفع الروابط فى اسرع وقت

sindrasara

عضو مميز
شكرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررا ياباشا وفى المقدمة دائماً

محمد عبد الواحد

عضو محترف
هناك روابط موجوده فى موضوع الاخ فزاع من ضمن الاربع نسخ اللى عرضهم فى موضوعه نسخة الاخ ناجى ولكن بمساحة 585 ميجا ومرفوعه ايضا بأسم الاخ ناجى على هذا الرابط http://www.damasgate.com/vb/t/152237/

هو يقول انه وجدها فى منتديات اجنبيه هل حضرتك لك علاقه بيها ولا لا واذا كان هل هى سليمه ولا بها مشاكل فى الرفع ولك جزيل الشكر

حورس 87

عضو مشارك
اظن ان هذه الروابط بتاعت النسخه الاولى اللى كانت بايظه

وفى انتظار الروابط الجديده

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
هناك روابط موجوده فى موضوع الاخ فزاع من ضمن الاربع نسخ اللى عرضهم فى موضوعه نسخة الاخ ناجى ولكن بمساحة 585 ميجا ومرفوعه ايضا بأسم الاخ ناجى على هذا الرابط http://www.damasgate.com/vb/t/152237/

هو يقول انه وجدها فى منتديات اجنبيه هل حضرتك لك علاقه بيها ولا لا واذا كان هل هى سليمه ولا بها مشاكل فى الرفع ولك جزيل الشكر
هى الروابط القديمه افضل شئ يرفعها برابط واحد ونحن سنقسمها ونرفعها كالعاده

free.styler72

عضو جديد
من االاخر كدة شكلو مفيش روابط بيرفع فى نسخة اسبوع مفيش نسخة والحمدلله

حورس 87

عضو مشارك
اخى العزيز ناجى هل يوجد مشكله فى رفع النسخه وليه التاخير ده كله ؟

ارجو رفع النسخه بسرعه ولك جزيل الشكر

ABU.AMR

عضوية الشرف
ارجو الصبر جارى الرفع والله والنسخة المعروضة من الاخ فزاع القديمة انا برفع ببرنامج FTP و18 كيلو بايت وفية يوم مكان النت شغال اساسا الان النسخة 88% بتاريخ 3-8-2009

بس سؤال هل الـــftp يقبل الريموت اب لود على مواقع تانية

محمد عبد الواحد

عضو محترف
ارجو الصبر جارى الرفع والله والنسخة المعروضة من الاخ فزاع القديمة انا برفع ببرنامج FTP و18 كيلو بايت وفية يوم مكان النت شغال اساسا الان النسخة 88% بتاريخ 3-8-2009

نحن فى انتظارك اخ ناجى وفقك الله وجزاكم الله خيرا

المرستان

الوسـام الذهبي

بس سؤال هل الـــftp يقبل الريموت اب لود على مواقع تانية

ارفع انتا بس وملكش دعوة باعادة الرفع باذن الله نساهم بروابط مباشرة سريعة جدا جدا جدا

ABU.AMR

عضوية الشرف
با اخوانى مشكلةتانى للى لية فى موقع archive.org يكلمنى على الميل او رسالة خاصة فى اسرع وقت لان الملف هيقعد 3 ايام بس دى صورة تاكد ان الملف اترفع صح

الموقع كاتبلى كدة مش عارف فى اية حرررررررررام

Checking item dir...
No files appear to have been FTP uploaded.
Did you FTP upload to subdirectory "REDXP" on server "items-uploads.archive.org"?
Please upload files there and revisit this page to proceed.​

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
اخى حمل ftp عن طريق موقع فايل جاتى داونلود واف تى بى ويدعم الاستكمال

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
با اخوانى مشكلةتانى للى لية فى موقع archive.org يكلمنى على الميل او رسالة خاصة فى اسرع وقت لان الملف هيقعد 3 ايام بس دى صورة تاكد ان الملف اترفع صح

الموقع كاتبلى كدة مش عارف فى اية حرررررررررام

Checking item dir...
No files appear to have been FTP uploaded.
Did you FTP upload to subdirectory "REDXP" on server "items-uploads.archive.org"?
Please upload files there and revisit this page to proceed.​
هذالان الموقع خاص بالاغانى والافلام ولاينصح بتحميل انظمه اوبرامج هذه الخلفيه لازم تكون عند اى واحد يرفع على الموقع او يستخدم خاصية تغيير اسم الملف الى mp3

ABU.AMR

عضوية الشرف
جارى الرفع على filegetty.com

Mahmoud Soud

الوسـام الذهبي
بالتوفيق انشاء الله اخى ناجى

الحالة
موضوع مغلق

أعلى