الحالة
موضوع مغلق

محمد عبد الواحد

عضو محترف
شكرا ابو منصر الناس للى بتتكلم هذا ليس خطأ منى وانا رفعت الجزء الاول والثانى كذا مرة هذا لان عاوز كلة يستفيد من النسخة والف الف شكر الابو منصر لمتابعتة الموضوع بس انا قسمت الملفات تانى بر الجزء الاول نفس المساحة ثانيا انا برفع النسخى على رابط واحد ومنهم واحد مباشر بس رابط واحد ودة لانى بخدم الاعضاء هذا بجد تعب ليا وخصوصا انى على شبكة ومعايا مشتركين ارجو تقدير الموقف هذا ليس خطائى ارجو المعزة فى كلامى هذا بس لازم الناس تقدر انا تعبت كتير فى النسخة والف شكر ابو منصر ثانيتا لاهتمامة بالموضوع ارجو من الاعضاء سعة صدرهم انا برفع بال 18 كيلو بايت ارجو الصبر

تحياتى لك اخ ناجى وشكرا لتفاعلك معنا وده فعلا لانك محترم تحياتى لك وفى انتظار الروابط

ABU.AMR

عضوية الشرف
اخى ابو منصر انا 40% وهيا على رابط يدعم الاستكمال

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
شكرا ابو منصر الناس للى بتتكلم هذا ليس خطأ منى وانا رفعت الجزء الاول والثانى كذا مرة هذا لان عاوز كلة يستفيد من النسخة والف الف شكر الابو منصر لمتابعتة الموضوع بس انا قسمت الملفات تانى بر الجزء الاول نفس المساحة ثانيا انا برفع النسخى على رابط واحد ومنهم واحد مباشر بس رابط واحد ودة لانى بخدم الاعضاء هذا بجد تعب ليا وخصوصا انى على شبكة ومعايا مشتركين ارجو تقدير الموقف هذا ليس خطائى ارجو المعزة فى كلامى هذا بس لازم الناس تقدر انا تعبت كتير فى النسخة والف شكر ابو منصر ثانيتا لاهتمامة بالموضوع ارجو من الاعضاء سعة صدرهم انا برفع بال 18 كيلو بايت ارجو الصبر
اخى ناجى شكرا لك على تعبك ومجهودك وارجو ان لاترفعها على رابط واحد لان اغلب الناس معهم اتصال ضعيف ويقطع وفى الاخير لااريح يستفيدوا هم وانت حتتعب نفسك

انظروا لصور الملفات

انا اوقفت التحميل لان الملفات يوجد خطأ فى التقسيم لاحظ الملف الاول94.26 وباقى الملفات95.77

free.styler72

عضو جديد
انا مستعد انى ارفع النسخة والله بس فك الضغط مش عايز حملت النخسة فوق ال 5 مرات والله ومن كل لينك لوحدو وبرضو مش عايزة تتفك غيرت الاسامى وبرضو مش عارف اعمل اية اخر مازهقت مسحت الملفات كلها بعد تعب وبعد اما فقدت الامل ياريت تقسمها تانى وترفعها على حتى ولو سيرفر واحد بس تكون شغالة

ABU.AMR

عضوية الشرف
ارجو االانتظار ........... بس انا عندى فكرة افتح الملف رقم سبعة وفك منة

free.styler72

عضو جديد
ملف رقم سبعة 18 ميجا افك منة ازاى والله انا مستنى نسختك بفارغ الصبر انا حملت الفيرجن الاول اللى كان فيىة خطا وكنت زعلان بس الحمدلله انك صححتو ومستنى اللينكات الجديدة

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
ارجو منك اخ ناجى حذف الروابط الاولى وسوف احمل من روابط المنتدى الاوربى وافك الضغط وارفعها لك مره ثانبه بروابط سليمه

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
تم التحميل من روابط الموقع الاوربى الذى وضعتها لكم وتم فك الضغط عن الملفات بنجاح وقدصورت لكم فك الضغط واسطوانة الايزو ورفعتها بتقسيم مختلف ارجو من الاخ ناجى حذف الروابط السابقه واستبدالها وهى سليمه 100%

التعديل الأخير:

abdelillah

عضو ماسـي
ما شاء الله عمل رائع أخي العزيز ناجي ؛
ان شاء الله تلاقي النسخة القبول والاستحسان
بالتوفيق ياعزيزي .....

Mahmoud Soud

الوسـام الذهبي
اخى ابو منصر شكرا لك ولكن ليا سؤال

كيف حصل الموقع الاوروبى على ملف الايزو وهو من تعديل مستر ناجى والموضوع لم يطرح الا

بالروابط الموجوده فى المنتدى والروابط بايظه فكيف حصل عليها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد عبد الواحد

عضو محترف
هذه روابط وجدتها على منتدى اوربى مرموق واعتقد ان الملفات سليمه لم اجرب

Rapidshare

EasyShare

Netload

الاخ ابو منصر تحيات لك الروابط سليمه وتم فك الضغط بسلام ونتج عنه ملف الايزو ومسحته 652 ولكنى اشك فى ان تكون هذه النسخه المعطوبه القديمه التى بها مشكل والتى طلب فيه الاخ ناجى فيها من الاداره بغلق الموضوع مساحة النسخه التى رفعها الاخ ناجى على ما اعتقد هى 672 ميجا سيتم التجربه وابلاغكم بالنتيجه حتى لا يتضرر احد اخر

محمد عبد الواحد

عضو محترف
والله يا جماعة انا رفعت الجزى الاول كذا مرة مش عارف فية اية بيدينى مساحة غير اللى موجودة خالص يعنى الجزء الاول دة انا غيرتة كذا مرة http://www.mirrorcreator.com/files/0QXGZAOQ/RED-XP.part1.rar_links

ودى صورة انى النسخة سليمة وانا هحاول ارفعها على رابط واحد

وهذا رد الاخ ناجى انظر الى مساحة ملف الايزو ليست نفس المساحه التى رفعها الاخ ابو منصر فى الروابط الجديده لتأكيد كلامى على العموم سيتم التجربه وابلاغكم بالنتيجه

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
الاخ ابو منصر تحيات لك الروابط سليمه وتم فك الضغط بسلام ونتج عنه ملف الايزو ومسحته 652 ولكنى اشك فى ان تكون هذه النسخه المعطوبه القديمه التى بها مشكل والتى طلب فيه الاخ ناجى فيها من الاداره بغلق الموضوع مساحة النسخه التى رفعها الاخ ناجى على ما اعتقد هى 672 ميجا سيتم التجربه وابلاغكم بالنتيجه حتى لا يتضرر احد اخر
هذه معلومات عن النسخه

Windows ® Red Xp SP3
| Date : 15 Jul 2009 16:36

Windows ® Red Xp SP3
Win App | 602 MB

Recommended computer processor equipped with Intel Pentium / Celeron, AMD K6/Athlon/Duron or compatible with a frequency of 300 MHz or more (one-or two-CPU) *. Recommended computer processor equipped with Intel Pentium / Celeron, AMD K6/Athlon/Duron or compatible with a frequency of 300 MHz or more (one-or two-CPU) *. The minimum frequency processor - 233 MHz. The minimum frequency processor - 233 MHz.
We recommend 128 MB of RAM or more. We recommend 128 MB of RAM or more. The minimum allowable - 64 MB (if you have 64 MB of RAM possible decrease in performance and functionality). The minimum allowable - 64 MB (if you have 64 MB of RAM possible decrease in performance and functionality).
1.5 GB free hard disk space. 1.5 GB free hard disk space.
Monitor and Super VGA video adapter with 800 X 600 or higher. Monitor and Super VGA video adapter with 800 X 600 or higher.
CD-or DVD-ROM drive CD-or DVD-ROM drive

Recommended System Requirements Recommended System Requirements

Recommended computer processor equipped with Intel Pentium / Celeron, AMD / Athlon / Duron or compatible with a frequency of 2 GHz Recommended computer processor equipped with Intel Pentium / Celeron, AMD / Athlon / Duron or compatible with a frequency of 2 GHz
Better Dual-Core processor Better Dual-Core processor
We recommend 512 MB of RAM or more. We recommend 512 MB of RAM or more.
10 GB of free hard disk space. 10 GB of free hard disk space.
Monitor and Super VGA video adapter with a resolution of 1280 X 1024. Monitor and Super VGA video adapter with a resolution of 1280 X 1024.
CD-or DVD-ROM drive CD-or DVD-ROM drive
Keyboard and Microsoft Mouse or compatible pointing device Keyboard and Microsoft Mouse or compatible pointing device

This version of Windows XP is designed for your convenience This version of Windows XP is designed for your convenience

14 7zip file driver. 14 7zip file driver.
- MainBoard - MainBoard
- Sound - Sound
- Graphics - Graphics
- WLAN - WLAN

Tweaks Tweaks
Faster startup of Windows XP Faster startup of Windows XP
Increase speed by tweaking prefetcher settings Increase speed by tweaking prefetcher settings
Increase XP NTFS performance Increase XP NTFS performance
Launch apps with desired priority setting Launch apps with desired priority setting
Memory Performance Tweak Memory Performance Tweak
Proformance Increase through My Computer Proformance Increase through My Computer
Reduce 10 second scandisk wait time Reduce 10 second scandisk wait time
Remove hibernation file Remove hibernation file
Shutdown XP Faster Shutdown XP Faster
Speed Boot - Shave 2 Seconds Speed Boot - Shave 2 Seconds
Speed up Menu Appearence Without Causing Problems with zero... Speed up Menu Appearence Without Causing Problems with zero ...
Speed up menu display Speed up menu display
Speed up menu display Speed up menu display
Speed up Network Browsing Speed up Network Browsing
The System Configuration Utility The System Configuration Utility
Turn off System Restore to save space Turn off System Restore to save space

Removed Items Removed Items
The following items have been removed from this version The following items have been removed from this version
........ ........
Accessibility Options Accessibility Options
ClipBook Viewer ClipBook Viewer
Games Games
Internet Games Internet Games
NT Backup NT Backup
Pinball Pinball
Screensaver Screensaver
[DRIVERS] [DRIVERS]
Asynchronous Transfer Mode (ATM) Asynchronous Transfer Mode (ATM)
Cameras and Camcorders Cameras and Camcorders
Display Adapters Display Adapters
Ethernet (LAN) Ethernet (LAN)
IBM Thinkpad IBM Thinkpad
Modems Modems
MultiFunctional MultiFunctional
Printers Printers
Scanners Scanners
Toshiba DVD decoder card Toshiba DVD decoder card
Wireless Ethernet (WLAN) Wireless Ethernet (WLAN)

التعديل الأخير:

ABU.AMR

عضوية الشرف
شكرا ابو منصر لمجهودك الخرافى لانك راجل زوق لاكن الاسف هذة روابط النسخة القديمة المعطوبة

والسبب هنا انظر الصورة الاولى داخل الايزو والثانية الحالية

Mahmoud Soud

الوسـام الذهبي

ارجو انتظار الروابط الجديدة ولمن حملوا النسخة ومحاولة فكها ببرنامج 7zip وجارى رفع الروابط من جديد وارجو من الادارة سعة صدرعها لان هذا ليس خطا :133:​

ربنا يوفقك فى رفع النسخه من جديد وفى اسرع وقت

Waiting

سعيد المصرى 22

عضو مميز
اولا يشرفنى مرورك بالموضوع
ثانيا جزيل الشكر لك طاقم الادارة على الثقة الغالية
بس ممكن ترفع الملفات بنفس التقسيم لانى حملت ثلاثة اجزاء وباقى اربعة

Mahmoud Soud

الوسـام الذهبي
متى سيتم الانتهاء من رفع النسخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا عاوز انزلها واسطبها

وياريت منستناش كتييييييييير !!!

محمد عبد الواحد

عضو محترف

للاسف يا ابو منصر ظنك طلع مش فى محله وكنت انا الصح الروابط التى وضعتها وقلت انها من موقع اوربى محترم طلعت فعلا للنسخه القديمه التى تم طرحها من قبل من طرف الاخ ناجى والذى طلب من الاداره بغلق الموضوع ارجو ان تقوم بحذف الروابط حتى لا يتضرر احد وهذه الصوره خير دليل بعد التحميل من الروابط التى وضعتها

ABU.AMR

عضوية الشرف
ان شاء الله بعد صلاة العشاء ان شاء الله انا برفع الملف رقم خمسة وتقسيمة جديدة وشكرا لسعة صدركم

الحالة
موضوع مغلق

أعلى