الحالة
موضوع مغلق

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
#1



اخوانى برنامجنا مفيد وسريع فى تحويل صيغ ملفات الوورد والبى دى اف بسرعه فائقه ارجو ان تستفيدوا منه











PDF Converter Pro 8.0 | 8Mb | WinApp
















البرنامج تريل لمدة 29يوم اذاطلب منك الريجستر السيريال مرفق



نيذه عنه وترجمتها ببرنامج بابيلون

Quickly convert 100 file formats to pdf including searchable Word(doc) to PDF, Excel(xls) to PDF,PowerPoint(ppt) to PDF, TXT to PDF, PSD to PDF , DWF to PDF, EMF to PDF , TIF to PDF , PNG to PDF , GIF to PDF , PCD to PDF , PSP to PDF , EPS to PDF , TGA to PDF , BMP to PDF , ICO to PDF,DWG to PDF, DXF to PDF, CMW to PDF, IMG to PDF, IFF to PDF, J2K to PDF, JP2 to PDF, Jpeg to PDF, Html to PDF, WMF to PDF, DCR to PDF, PPM to PDF, PTK to PDF, PCD to PDF, JBG to PDF and many more. PDF Converter Pro Converter makes file conversion to PDF.

Why Using PDF Converter Pro?
PDF Converter Pro is a professional convert tool which not only can convert more than 100 file formats into PDF, but also user can convert file into PDF without running the software. It also supports PHOTOSHOP Plug-in so as to save image into PDF from PHOTOSHOP. We will try our best to allow PDF Converter Pro to convert more file formats to PDF in order to meet user's requirements.

Support PSD Plug-in.
Offers the Plug-In of Adobe® PhotoShop®, It can convert the image from PhotoShop into Pdf quickly.
1:Firstly, please install the PhotoShop Plug-Ins.
Note: You must install the Adobe PhotoShop(6.0,7.0,8.0).
2:Run PDF Converter Pro,Click"Install Adobe Photoshop Plug-in" .
3:Run Adobe PhotoShop, create image and click "Filter"->"PDF Converter Pro"->"Convert to PDF" , and then click "Save to PDF".

System Shortcut Menu.
Offers the system shortcut menu by right click, you can convert file(more about 100 formats) to PDF by batch converting.




ترجمة بابيلون بالعربى
صيغ الملفات بسرعة 100 من قوات الدفاع الشعبي بمن فيهم لتحويل واستشارتها كلمة (doc) pdf, Excel (xls) pdf, للبرنامج الحاسوبي "PowerPoint (توصلوا) pdf, إلى txt pdf, الشعبة pdf, إلى dwf pdf, تعمل على pdf, التي كانت pdf, إلى بابوا pdf, gif على pdf, إلى احتمالات pdf, إلى العام pdf, إلى شركة كهرباء صربيا pdf, إلى tga pdf, إلى BMP pdf, إلى منظمة البن الدولية pdf, إلى dwg pdf, إلى dxf pdf, إلى cmw pdf, إلى جي pdf, للمنتدى PDF (ي), 2 ك في pdf, jp 2 pdf, المعتمدين في pdf, إلى HTML pdf, إلى wmf pdf, إلى المنازعات pdf, جزء من المليون من pdf, إلى هيئة pdf, إلى احتمالات pdf, إلى jbg pdf والكثير جدا. محولات PDF المؤيدة محولات



الروابط ميديافير جارى الرفع



http://www.mediafire.com/download.php?z2omubj0wmz

هوت فايل



http://hotfile.com/dl/7456094/e4e0250/PDF.Converter.Pro.8.0.rar.html



رابيدشير



http://mediafire.com/files/247772398/PDF.Converter.Pro.8.0.rar.html











 

am_ali

عضو مميز
#2
الف شكر يا اخي على البرنامج
ويسعدني جدا ان اكون اول من يرد على مشاركتك
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى