الحالة
موضوع مغلق

محمد سيد محمود

عضو جديد
الإعجابات
1
الف الف الف مبروك نجاح ابنتي في الاعدادية وارجو من الجميع الاداره والمشرفين والاعضاء التهنئة بمناسبة النجاح وعقبال عندكم جميعا وارجو ان تكون التهنئة باسم هند محمد سيد محمود امام وشكرا اخوكم محمد سيد محمود

mzar720

عضوية الشرف
الإعجابات
387
الف مليون مبروك لهند يا استاذ محمد و عقبال ما تدخل كلية الطب او الهندسة ان شاء الله ....

صحيح فين الحلو.... انت هتاكله علينا و لا ايه....

Ahmed-Under

عضوية الشرف
الإعجابات
10,546
الف مبرووك لهند وان شاء الله نشوفها دكتوره قد الدنيا ,, وعقبال كل الشباب هنا بالبوابة .

PrinceOfPersia

PrinceOfPersia

عضوية الشرف
الإعجابات
1,291
الله يوفقها ويحفظها
ويرزقها بالزوج الصالح والذرية الصالحة

هذا نجاحنا الحقيقي

khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
الإعجابات
3,216
يالف مليون مبروووكـ وعقبال الشهاده الأكبر ,, من نجاح الى نجاح

محمد سيد محمود

عضو جديد
الإعجابات
1
الف مليون مبروك لهند يا استاذ محمد و عقبال ما تدخل كلية الطب او الهندسة ان شاء الله ....

صحيح فين الحلو.... انت هتاكله علينا و لا ايه....
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي ونأكل الحلو اخوك محمد سيد محمود

محمد سيد محمود

عضو جديد
الإعجابات
1
الله يوفقها ويحفظها
ويرزقها بالزوج الصالح والذرية الصالحة

هذا نجاحنا الحقيقي
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي اخوك محمد سيد محمود

محمد سيد محمود

عضو جديد
الإعجابات
1
الف مبرووك لهند وان شاء الله نشوفها دكتوره قد الدنيا ,, وعقبال كل الشباب هنا بالبوابة .
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي وعقبال كل الشباب في البوابة امين اخوك محمد سيد محمود

محمد سيد محمود

عضو جديد
الإعجابات
1
يالف مليون مبروووكـ وعقبال الشهاده الأكبر ,, من نجاح الى نجاح
جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي اخوك محمد سيد محمود

El-Safwa

عضو ماسـي
الإعجابات
95
الف مبروك يا اخي و انشاء الله بنتك ترفع راسك قدام المنتدي وتيجي بعد ثلث سنين وتقول بركولي بنتي دخلت طب بقي ولا هندسه ربنا معاك

ام شهد

عضو مميز
الإعجابات
56
الف الف مبروك لهند ... وعقبال الشهاده الاكبر

محمد سيد محمود

عضو جديد
الإعجابات
1
الف مبروك يا اخي و انشاء الله بنتك ترفع راسك قدام المنتدي وتيجي بعد ثلث سنين وتقول بركولي بنتي دخلت طب بقي ولا هندسه ربنا معاك
[FONT=Times New Roman (Arabic)]جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي اخوك محمد سيد محمود[/FONT]

محمد سيد محمود

عضو جديد
الإعجابات
1
الف الف مبروك لهند ... وعقبال الشهاده الاكبر
اختي الكريمة ام شهد جزاكي الله الف الف الف خير علي مشاركتك فرحتنا بنجاح ابنتي هند محمد سيد كم كنا سعداء بهذا التهنئة لانها كانت من قلب اخت في الله أسأل الله العظيم أن يبارك لك أختي الكريمة بصحتك وحياتك وزوجك وأولادك وبناتك, وأسأل الله أن يدخلك جنة الفردوس بلا عذاب أو سابقة حساب, وأن يملأ قلبك نورا وحياتك إيماناً وتوفيقاً وسروراً ... اللهم آمين

El-Safwa

عضو ماسـي
الإعجابات
95
[FONT=Times New Roman (Arabic)]جزاك الله الف الف الف خير اخي العزيز الغالي علي مشاركتك فرحتنا انا واسرتي بنجاح ابنتي هند وعقبال عندك ان شاء الله تعالي اخوك محمد سيد محمود[/FONT]
يا راجل ما انا خلاص نجحة و خلصة ووصلة للي انا عيزه

أحبها ربي

عضو جديد
الإعجابات
0
إلى هند محمد سيد محمود :
مبروووك ياختي.. و دي زغروطه مني على نجاحك .. أمال إيييه .. دانت أدها و ادود.. ربنا يوفقك للخير دايما .. و بقولك كمان:

و حيات ألبي و أفراحوا ......... كملي انتي يا شاطرة << أمال حتبقي شاطرة إزاي و انتي ما كملتيهاشي؟؟ >>> ههههههه

ربنا يفتح أبواب الخير كلها.....و يكفيك شر الدنيا و بلاويها

bodobasha

عضو مميز
الإعجابات
13
الف مبرو لهند وعقبال الثانوية العامة
ادعيلى انا كمان
وشكرا

نسيت نكي

عضو فعال
الإعجابات
0