الحالة
موضوع مغلق

عمـر

عضو ذهبي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
770
الإعجابات
482
الإقامة
العراق
#121
انا ارشح .......................























































ارشح قمر الشام


وهي مش محتاجة انتخابات

الشخص المناسب في المكان المناسب

بلا مجاملات


ههههههههه
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#122
انا ارشح .......................























































ارشح قمر الشام


وهي مش محتاجة انتخابات

الشخص المناسب في المكان المناسب

بلا مجاملات


ههههههههه

ولا اي مجاملات خالص نوهائي :5998:
" مفيش اخلاص للعصابة "
يا عمر :333:

وبعدين لما انتي تتركي الإشراف
هنحارب مين ...

مش هنشتغل كده :1002:
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#123
ولا اي مجاملات خالص نوهائي :5998:
" مفيش اخلاص للعصابة "
يا عمر :333:

وبعدين لما انتي تتركي الإشراف
هنحارب مين ...


مش هنشتغل كده :1002:

بسيطه وواضحه جدا حتحاربوا بعضكم في الحملات الانتخابيه
وحيكون الشغل على ودنو:close::close::5998::5998:
هههههههههههههههههههههههههه
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#124
بسيطه وواضحه جدا حتحاربوا بعضكم في الحملات الانتخابيه
وحيكون الشغل على ودنو:close::close::5998::5998:
هههههههههههههههههههههههههه
أحترسوا يا شباب النضال كده قمر الشام تريد أن تنشر الفتنة بينكم
فين الشرف في الحرب الحرب النظيفة
 
MAHMOED

MAHMOED

عضوية الشرف
التسجيل
15/8/08
المشاركات
5,049
الإعجابات
2,206
الإقامة
فى كنف الاخوان
#125
:close:ايه مين :close:
ايه الى بيحصل من ورانا :confused:
احنا رجاله قوى:close:
احنا هنعمل انقلاب على المنتدى والمشرفين بعيد عن الاخ new star:5998:
بلا انتخابات
الى عاوز يبى معنا يضع اسمه لاعداد الخطه
ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#126
طبعا أنا أول واحد يكتب أسمه
أنا بحب العدو القوي الذي يرفض الإستسلام ولو أنسحب هعتبره لم ينسحب
رخامه طبعا وأنتوا نسيتوا إني مصيبه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#127
الله الله الله .
يا رجالة
هوه ده الكلام .
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#128
:close:ايه مين :close:
ايه الى بيحصل من ورانا :confused:
احنا رجاله قوى:close:
احنا هنعمل انقلاب على المنتدى والمشرفين بعيد عن الاخ new star:5998:
بلا انتخابات
الى عاوز يبى معنا يضع اسمه لاعداد الخطه
ّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّّ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

( قمر الشام )مش مشرفه ولكن زيي ما بتقولوا رخامه عايزه اتجسس :close::close::close::close::close:واسمع الخطه:1002::1002::1002::1002:
وهي وضعت اسمي اول وحده
حتعملوا ايه يلا بسرعه عايزه اسمع الخطه
ههههههههههههههه
:wow:
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#129
طبعا أنا أول واحد يكتب أسمه
أنا بحب العدو القوي الذي يرفض الإستسلام ولو أنسحب هعتبره لم ينسحب
رخامه طبعا وأنتوا نسيتوا إني مصيبه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

مصيبه بيك انا مش حنسحب بس حبيت انكم تعملوا انتخابات نزيييييييييييييه أوووووووووويييييييييييييي:118::333::677::5998::5998::5998:
هههههههههههههههه

الله الله الله .
يا رجالة
هوه ده الكلام .

وانت ازي بتتكلم كده من يومين بس كنت في الاسر:rolleyes::rolleyes:
يظهر انك حابب ترجع الاسر تاني:eye::eye:
والمرادي في الانفرادي:617::617::617:
أوعى تصدق الشباب دول كانوا معتبرينك من عداد المفقودين :832::832::832:
وكمان افتكروا انك خنتهم وانسحبت:5998::5998::5998:
وفي حاله انك تبطل تشجعهم حقولك شوقالوا عنك كمان
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#130
يا نهار ابيض :wow:
الله يكرمك قمر شام .

يعني كده :close:

يعني عشان انا غبت كتير لظروف خاصة:832:
وسبت الموضوع
ورجعت
ومقرتش اللي كتبوه افراد عصابتي الغالية:confused:

وكنت فاكرهم حبايبي :832:
بس طلعوا مش وائقين فيه

ولهذا
فأني اعلن

ترشيحي قائد للعصابة :5998:

وانتظر منهم الترشيح
تكفيراً منهم عن خطئهم في حقي:close:

وايضاً كي نثبت لقمر الشام
اننا لا نفتن.
حتي وان توهتم فيي الانسحاب
أو اي شيء آخر

ولن اقرأ ما كتبتوه:close:

والخطة بعد الانتخابات
ولمن اراد ان يترشح أمامي فليتفضل
اريدها انتخابات نظيفة.

ولنوحد أصواتنا بدلاً من ان تتشتت ،،،
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#131
يا نهار ابيض :wow:
الله يكرمك قمر شام .


يعني كده :close:


يعني عشان انا غبت كتير لظروف خاصة:832:
وسبت الموضوع
ورجعت
ومقرتش اللي كتبوه افراد عصابتي الغالية:confused:

وكنت فاكرهم حبايبي :832:
بس طلعوا مش وائقين فيه

ولهذا

فأني اعلن
.....

ترشيحي قائد للعصابة :5998:

وانتظر منهم الترشيح
تكفيراً منهم عن خطئهم في حقي:close:


وايضاً كي نثبت لقمر الشام
ههههههههههههههههههههههههههههه

اننا لا نفتن.
حتي وان توهتم فيي الانسحاب
أو اي شيء آخر
:832::mad::mad::832:
ولن اقرأ ما كتبتوه:close:
:133::133::133::133::133::133:
والخطة بعد الانتخابات
ولمن اراد ان يترشح أمامي فليتفضل
اريدها انتخابات نظيفة.

ولنوحد أصواتنا بدلاً من ان تتشتت ،،،
:close::close::close::close:
أصوات ميييييين
وحدو أصواتكم ولشوف شو رح يطلع منكم
قال انتخابات نظيفه قال

طيب يا سيدي أنا سارى أيي حرب انتخابيه سوف تدور بينكم


شباب لا تصدقو ذاست مي

ده حيعملكم البحر طحينه وبعد ان يتسلم القياده شوفوا شو رح يطلع منو

ههههههههههههههههههههه ها ها ها
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#132
:close::close::close::close:
أصوات ميييييين
وحدو أصواتكم ولشوف شو رح يطلع منكم
قال انتخابات نظيفه قال

طيب يا سيدي أنا سارى أيي حرب انتخابيه سوف تدور بينكم


شباب لا تصدقو ذاست مي

ده حيعملكم البحر طحينه وبعد ان يتسلم القياده شوفوا شو رح يطلع منو

ههههههههههههههههههههه ها ها ها

بس اطلعي منها انتي وهيا تسلم


وبعدين لازم بردوا يكون عندك ثقة في عدوك ...

وبعدين عصابتي مش عايزين مني غير النضال في الحرب

وانا موجود 24 ساعة في اليوم
وهعمل شغل علي ودونوا

والتجربة خير دليل

وعلي رأي المثل

ان جالك الطوفان سدوا واستريح :5998:



عصابتي الغالية

ها هي قمر الشام تحاول ان تنفذ مكيدتها وان تقلل من ثقتكم في



ولكن اوعدكم بالنصر :5998: اولاً ان شاء الله
وان تتمتعوا معي بالآتي ::::________


بالنسبة للمرتبات عال



ههههههههههه ولا مليم موجود طبعاً

وبالنسبة للسلاح
فدول ابسط حاجه عندنا







ومش عايزين الناس اللي بيقضوها مجرد



:1016:

قمر الشام
عندنا من الاطباء والممرضات كثيرون

ولكن يمكنك الانضمام لنا
نحتاج لمن يضمد جروح الجنود في المعركة نفسها
هههههههههههههههههه :close:

ولا تخافي
ستتمتعين معنا بحصانة شعبية

ومش بعيد خط أسود جميل

...​
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#133



علي فكرة
أنتي مش ملاحظة أن في صابع ناقص

ههههههههههههههههههههه

احنا هنحارب آكلي لحوم البشر ولا ايه ،،،
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#134
ملاحظه ذكيه ولكن بدك تسال حبيب قلبك المطبعجي فهو صاحب الصوره وأنا استلفتها منه كما العاده دائما
أما من جهة الحرب والانضمام اليكم
فلااااااااااااااااااااااااااااا
أنتم من إخترتم الحرب
خليها حرب ولح شوف النصر لمن في النهايه
ودلوقت شايفه بأنه
(ماحدش رد عليك يظهر انو اقتراحك بشأن الترشيح للقياده ما عجبهومش):1002::1002:

ها ها ها
كلها فتره قصيره وستبدأ الحرب بينكم (الحرب الانتخابيه طبعا):5998::5998: ونسيت حاجه
من الواضح انك مفتكر انك لح تغريهم بدول
يمكن من اجلهم سيرفضوك

وأنا أدرى بهم منك
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#135
مش قلتلك يا خويه سيرفضوك
ويييييييييييييين الشباب ها ها ها
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#136
الشباب شكلهم في خبر كان
خيااااااااااااااانة
الظاهر في شغل من تحت الطربيزة
دفعتي كام لكل واحد يا قمر الشام

انتوا فين يا رجالة
لو مش عايزين ترشحوني
مش مشكلة ...

حد منكم يترشح وانا هدي صوتي للاحق او اللي هشعر فيه بالوفاء :wink:

المهم مستقبل العصابة
انا مش مهم :eye:
ههههههههههههههههههه

وعشان كده
وبعد عدم ظهورهم ولن اتهمهم بالخيانة او او كما اتهموني:1016:

ولكن

انا هحارب لوحدي:close:
بس محدش منكم يحارب معايا

يعني من الاخر
لو عايزين تحاربوا من غيري
انا مواقف
وانتوا قدها وقدود:5998:

ربنا معاكم
يا شباب.

والمعذرة يا اعداء
فلم احسن اختيار الاصدقاء.
:close:
:5998:​
 
MAHMOED

MAHMOED

عضوية الشرف
التسجيل
15/8/08
المشاركات
5,049
الإعجابات
2,206
الإقامة
فى كنف الاخوان
#137
الشباب شكلهم في خبر كان
خيااااااااااااااانة
الظاهر في شغل من تحت الطربيزة
دفعتي كام لكل واحد يا قمر الشام

انتوا فين يا رجالة
لو مش عايزين ترشحوني
مش مشكلة ...

حد منكم يترشح وانا هدي صوتي للاحق او اللي هشعر فيه بالوفاء :wink:

المهم مستقبل العصابة
انا مش مهم :eye:
ههههههههههههههههههه

وعشان كده
وبعد عدم ظهورهم ولن اتهمهم بالخيانة او او كما اتهموني:1016:

ولكن

انا هحارب لوحدي:close:
بس محدش منكم يحارب معايا

يعني من الاخر
لو عايزين تحاربوا من غيري
انا مواقف
وانتوا قدها وقدود:5998:

ربنا معاكم
يا شباب.

والمعذرة يا اعداء
فلم احسن اختيار الاصدقاء.
:close:
:5998:​
ايه مين
فين
ايه الى انت بتقوله ده احنا جدعن قوى وقدها 100؟؟؟؟مره
بس اكيد افراد المجموعه فى المصيف
بيستعدو للمواجه
مش مهم مين الى بترشح
المهم احنا تقضى على؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 

عمـر

عضو ذهبي
التسجيل
9/8/07
المشاركات
770
الإعجابات
482
الإقامة
العراق
#138
الشباب شكلهم في خبر كان
خيااااااااااااااانة
الظاهر في شغل من تحت الطربيزة
دفعتي كام لكل واحد يا قمر الشام
لاه لاه ليه كده

احنا ما تخليناش عن الحرب ولا ممكن نخون العصابة

بس احنا بنعد للحرب الشاملة

وفي عصابتنا مفيش رئيس ومرؤوس كلنا حبايب

ولعلمك احنا لما غبت كنا نسأل عليك وما نسيناك

وعموما احنا غالبين غالبين

اهو يسعد صباحك وخلوووود هربوا وملهمش اثر

وما باقي غير قمر الشام

وهي حست بكده وعايزة تستقيل

قالت في نفسها انسحب قبل ما تبدء المعركة انا لوحدي مفيش لا بو رائد ولا بوديقارات بتاعو وكمان خالد اختفى

لكن على مين احنا مش عايزين نصر سهل

لازم تكون فيه معركة جامدة
 

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#139
ربنا معاكم بقي
 

يسعد صباحك

عضوية الشرف
التسجيل
29/7/05
المشاركات
21,626
الإعجابات
4,016
#140
ياعمر مين اللي هربوا ها ؟؟؟ ...
لا لالا لا هالفتره خليتكم انا وبوخلود تاخذوا راحتكم
بس اصبر علي رح تشوف العجب العجاب
رح اخليك تمشي تقول انا مين انا :wow:
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى