الحالة
موضوع مغلق

عمَار يا شام

عضو ذهبي
التسجيل
21/3/09
المشاركات
851
الإعجابات
260
الإقامة
syria
#1
 

bodobasha

عضو مميز
التسجيل
6/2/09
المشاركات
200
الإعجابات
13
الإقامة
alexandria
#2
ده فن والله مش زراعه
صور جميله جدا اختى العزيزه
وشكرا
ملحوظه: ارجو وضع الصور عبر الضغط على ادراج صوره ثم وضع الرابط لكى تظهر الصوره مباشرة
وشكرا
 

امير المشاعر

عضو مشارك
التسجيل
17/5/09
المشاركات
35
الإعجابات
12
#3
والله هذي المزارع اللي تفتح النفس
 

MEDO1

عضو مشارك
التسجيل
17/4/09
المشاركات
82
الإعجابات
17
#4
دا فن مش اى حد يقدر يزرع كدا على رأى المثل. . . . .
((كل حاجه ليها ناسها))
تحياتى:MEDO1
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر

عمَار يا شام

عضو ذهبي
التسجيل
21/3/09
المشاركات
851
الإعجابات
260
الإقامة
syria
#6
ده فن والله مش زراعه
صور جميله جدا اختى العزيزه
وشكرا
ملحوظه: ارجو وضع الصور عبر الضغط على ادراج صوره ثم وضع الرابط لكى تظهر الصوره مباشرة
وشكرا

شكرا على الملحوظة.....الله يجزيك الخير
. .
وأتمنى ينتقل هذا الفن لبلادنا
:wink: :wow: :wink:

سلامي لكم . ودمتم بخير
 

عمَار يا شام

عضو ذهبي
التسجيل
21/3/09
المشاركات
851
الإعجابات
260
الإقامة
syria
#8
دا فن مش اى حد يقدر يزرع كدا على رأى المثل. . . . .
((كل حاجه ليها ناسها))
تحياتى:MEDO1

فعلا مش أي حد يقدر يزرع كده
:wink: :wink: :wink:
الله يجعلنا من ناسها
:wow: :wow: :wow:

سلامي لك . ودمت بخير


 

عمَار يا شام

عضو ذهبي
التسجيل
21/3/09
المشاركات
851
الإعجابات
260
الإقامة
syria
#9
شغل ياباني صحيح

تبارك الله ما شاء الله

بس إيه حكاية اليابان معاكي ؟


خالص تحياتي[/CENTER]
أهلاً بك
. .
مش عارفة ليش ...؟؟؟
:5998: . :eye:
بس أهي جت كده...!!
:wink: :5998: :wink:

سلامييييييي لك . ودمت بألف خير
 

moseba

الوسـام الماسـي
التسجيل
16/9/08
المشاركات
5,149
الإعجابات
1,036
الإقامة
DamasGate
الجنس
Male
#10
ايه الشغل اليابانى الجامد ده
وقلى ايه حكايتك مع اليابان أنت فيك عرق يابانى ولا أيه
هههههه
 

عمَار يا شام

عضو ذهبي
التسجيل
21/3/09
المشاركات
851
الإعجابات
260
الإقامة
syria
#11
ايه الشغل اليابانى الجامد ده
وقلى ايه حكايتك مع اليابان أنت فيك عرق يابانى ولا أيه
هههههه

لا ياباني ولا صيني :5998:عربية 100%
:wow:وعندي شجرة عائلة لجدي قحطان:wow:
بس حبيت أعمل حركة,,,:wink:أحرك الجو:wink:
هههههه
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى