الحالة
موضوع مغلق

seha2006

عضو مشارك
اولا: انا اسمى اسحاق من مصر وعايز اعرف اذا كان ممكن اعمل استضافه فى المنتدى من مصر ولا دوله مصر لا تشمل الاستضافه عندكو بمعنى اصح ينفع اعمل عندكو استضافه ولا لا وانا من مصر مش سوريه

ثانيا :انا عايز اعمل موقع واركب فيه منتدى واحتمال احتاج استايل لو ينفع داماس تصمملى واحد وانا عايز اعرف المساحه المطلوبه عشان تكون كفايه للموقع ومركب به المنتدى والسعر كام بالجنيه المصرى وياريت اى حد من بوابه داماس المتخصصين فى الاستضافه و التصميم يكلمنى على الايميل بتاعى eng.issak@yahoo.com

ثالثا:عايز اعرف ازاى احول من بلدى لشركتكم باقل تكلفه ممكنه باسرع وقت وياريت مع الشرح التصفيلى جد لانى زى ما قولت مبتدا واسف جدا لو طولت عليكم وياريت الرد فى اسرع وقت وشكرااااااااااااااااااااااا

سعد الدين

المسؤول الفني

أخي العزيز طبعا ممكن تستضيف موقعك عندنا لكن المشكلة هي بتحويل الحساب من مصر الى السعودية أو سوريا عن طريق شركات التحويل مثل وسترن يونيون فاذا كان لديك القدرة على التحويل عن طريق وسترن يونيون راسلني على بريدي للتفاهم حول التفاصيل webmaster@damasgate.com

وبالنسبة للمساحة كمنتدى جديد يمكنك ان تبدأ بمساحة 200 ميجا حاليا

تقبل تحياتي

seha2006

عضو مشارك
طيب ممكن اعرف ادفع كام وازاى ارخص طريقه دفع وهل ممكن ادفع عن طريق كورت شحن الموبيل وبكام جنيه مصرى

سعد الدين

المسؤول الفني
المبلغ هو كالتالي

67 دولار اجار مساحة 200 ميجا سنويا
15 دولار قيمة الدومين سنويا
تركيب المنتدى مع الستايل و الهاكات المطلوبة 80 دولار

أرجو المعذرة لا اعرف كام يطلع المبلغ بالجنيه المصري

طريقة الدفع فقط عن طريق شركة وسترن يونيون او الايداع باحد البنوك السعودية نقدا ولا نقبل بطاقات شحن او اي طريقة اخرى

تقبل تحياتي

الحالة
موضوع مغلق

أعلى