قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#1


مين بدو يفتح تمو:close::close::close:​


الموضه كده​


مين عندو اي تعليق​



أماهي فمظبوط من مو:832: :832::eye: عنا:close::close::832::832:​



المواطن:confused::confused::confused:العربي:confused::confused:


ويلي مو عاجبو يركض ورا الاتوبيس :5998::5998:​






لا حول ولا قوة الا بالله

 

عمَار يا شام

عضو ذهبي
التسجيل
21/3/09
المشاركات
851
الإعجابات
260
الإقامة
syria
#2
هسسسسسسسسسسس:eye:
:close:ما حدا يعلق لأن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:close:
:mad:واطلعوا فوراً,,,,,,,,,,,,,,أكيد عنكم أ ولاد:5998:​
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#3
هسسسسسسسسسسس:eye:

:close:ما حدا يعلق لأن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:close:

:mad:واطلعوا فوراً,,,,,,,,,,,,,,أكيد عنكم أ ولاد:5998:​



شكرا لدخولك.......:close::close::close:...............أقصد شكرا لمرورك...
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#4
ممكن الصورة دي تكون سبب في حرمان المنتدى
من قمر الشام :confused:

سعادتكم ناويين على إيه بالظبط ؟
خلونا كويسين
ويعيش ........
يعيش ....................
يعيش ...................................
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
**
***
****
*****
السمك في الماء :5998:

خالص العيش والحلاوة الطحينية
ملحوظة : بدون فزدق ...
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#5
:eye::eye::eye:
دنه كنت بخرف ياخويه حتى شوف دانا سخنه اقوى

خلاص توووووووووووووووووووبه بس اذا ولا بد فعايززززززززززززززززززه فزدق
اصل مابحبش الحلاوه:832::832::832::832::832:

ولا الك انا راجعه صلح في الموضوع
 

bodobasha

عضو مميز
التسجيل
6/2/09
المشاركات
200
الإعجابات
13
الإقامة
alexandria
#6
ههههههههههههه
لا تعليق
ضحك فقط
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#7

That's Me

الوسـام الماسـي
التسجيل
24/9/07
المشاركات
3,869
الإعجابات
1,470
الإقامة
Egypt . EL Arish
#8
صور جميلة ولها مغزي
وهو دا الحال
شكراً ليكي اختنا الكريمة
قمر الشام
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#9
supervisor anis

supervisor anis

الوسـام الذهبي
التسجيل
4/7/08
المشاركات
1,900
الإعجابات
548
#10

New star

Administrator
طاقم الإدارة
التسجيل
17/3/03
المشاركات
26,994
الإعجابات
9,468
#11
هسسسسسسسسسسس:eye:​



:close:ما حدا يعلق لأن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:close:​

:mad:واطلعوا فوراً,,,,,,,,,,,,,,أكيد عنكم أ ولاد:5998:​
خلاص بكرا رح يحبسوا كل اعضاء البوابة :5998: بس الله يستر لا ينتحروا ...
قبل لا يكمشوهم :1016:

أحسن شي بروح بقدم استقالتي لدماس ... و منخليه هو يبتلي بلم اسماء الاعضاء
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#12
فستق مقشر بدون حلاوة طحينية :5998:




خالص التحية
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#13
خلاص بكرا رح يحبسوا كل اعضاء البوابة بس الله يستر لا ينتحروا
قبل لا يكمشوهم

أحسن شي بروح بقدم استقالتي لدماس ... و منخليه هو يبتلي بلم اسماء الاعضاء

بس المشكل انو الاسم الاول هو اسم حضرتكم هو رقمكم مو (1) بالبوابه ولا ايه
يسعدني جدا مرورك
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#14
ما لكش دعوى فهمنا ما شفت حاجه كمان فهمنا لا تعليق لاضحك كمان فهمنا بس لا عيش لا حلاوه

لا شكر!!!! خلاص انا زعلت قووووووووي


وبعدين كلوا يهون الا الفزدددددددددق
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#15
supervisor anis

supervisor anis

الوسـام الذهبي
التسجيل
4/7/08
المشاركات
1,900
الإعجابات
548
#16
QUOTE=supervisor anis;1122846]

لا تعليق ...لا ضحك ..لاشكر
لا عيش .. لاحلاوه ..لا فستق

ماليش دعوة..ماشفتش حاجة
ما لكش دعوى فهمنا ما شفت حاجه كمان فهمنا لا تعليق لاضحك كمان فهمنا بس لا عيش
لا حلاوه


لا شكر!!
!!:confused::confused::confused::617::mad::832: خلاص انا زعلت
قووووووووي:677::118::333::333:



وبعدين كلوا يهون الا الفزدددددددددق[/QUOTE]
خلاص لازعل
وبعدين المطبعجى جاب الفستق وقشره كمان
حقك علينا
وربنا يستر علينا
......
أنا مش جاى هنا تانى
.......
بينادوا على
أيوه أنا جاى

سلام عليكم ..
 

mido45

الوسـام الماسـي
التسجيل
25/6/06
المشاركات
2,798
الإعجابات
464
العمر
26
الإقامة
Damasgate
#17
زى ما قال المطبعجى يعيش السمك فى الماء يا يعيش يا يعيش
و زى ما قال المثل الى لو شفت الى قلفه هاولع فيه
أربط الحمار مطرح ما يعوز صحبه
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#18
زى ما قال المطبعجى يعيش السمك فى الماء يا يعيش يا يعيش
و زى ما قال المثل الى لو شفت الى قلفه هاولع فيه
أربط الحمار مطرح ما يعوز صحبه

على فكره يا ميدو هلمثل خايفه يكون زي معادلاتك لاني ما فهمت منو شي :eye::eye::eye::eye::617::617::617::617:(لو شفت الى قلفه هاولع فيه)حقيقي معناه ايه:832::832::832::832::eye::eye::eye:
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#19
ما شاء الله ايمتى لحقت تقشرهن !!!!!
بس مين حياكل الحلاوه:confused::confused::confused::close::close::close:
أنا إللي هاكل الحلاوة واستلف منك شوية فستق ...
الولاد والمدام قشروا معايا ولازم برضه ينوبهم من
الفستق جانب ولا إيه رأيك ؟
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#20
على فكره يا ميدو هلمثل خايفه يكون زي معادلاتك لاني ما فهمت منو شي :eye::eye::eye::eye::617::617::617::617:(لو شفت الى قلفه هاولع فيه)حقيقي معناه ايه:832::832::832::832::eye::eye::eye:
أعتقد بعد إذن ميدو
انه يقصد بـ ( قلفه ) المؤلف لهذا المثل يجب إحراقه ( هاولع فيه )
وإذا ميدو لم يوافق على هذا التفسير
سوب أسحبه من فوري
إيه رأيك يا ميدو؟
 

أعلى