الحالة
موضوع مغلق

Big Shark

عضو ماسـي
#21
انا حصل معايا زى ما حصل معاك بالظبط يا مادا




وباختلف معاك فى النقطه دى

خليك معانا تكسب
الاعضاء اكتر من المشرفين بكتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
هنغلب يعنى هنغلب
...................................................

واحب اشكر الاخ محمود على الموضوع الرائع
واتمنى معرفة ميعاد الدوره الجديده بإذن الله
وشكرا
يا حبيبي ما دام انا مع الاشراف وطبعا معرف قوة القرش واجرامة وارجوك اذهب الى اللعبة وانظر كيف نشفنا ريق الاعضاء ولكن كان الانتصار بالليل وانا نايم
تحياتي .
 

Mada Alien

الوسـام الذهبي
#22
ياجماعة انتو فهمتونى غلط :wow:
أنا مع الأعضاء طبعا :wink:
يحيا الشعب .
معلش بقى يامشرفينا الأعزاء ... .

حبايب قلبى كلكم والله .

...

 
Usama baZ

Usama baZ

أبو آسر (مشرف عام )
#23
ههههه
فاتتني المشاركة
يالا خيرها في غيرها
 

Big Shark

عضو ماسـي
#24
ياجماعة انتو فهمتونى غلط :wow:
أنا مع الأعضاء طبعا :wink:
يحيا الشعب .
معلش بقى يامشرفينا الأعزاء ... .

حبايب قلبى كلكم والله .

...

طيب يا عم انا هدييلك 100 بقرش ونشجع المشرفين :832:
ايه رايك .
ههههه
فاتتني المشاركة
يالا خيرها في غيرها
نعم اخي الكريم فلقد افتقدناك ونحن ننتظرك في الجولة الثانية
تحياتي للجميع .
 

أم مايا

عضوية الشرف
#25
الفكرة حلوة وبفكر اطبقها فى المنتدى عندى
بس انا متأكدة ان الاعضاء اكيدوا هيكسبونا لان عددهم كبير
يلا ربنا يوفقنى
 

abcman

عضوية الشرف
#26
'',

اخى محمود لايسعنى الا ان اشكرك على مواضيعك المتميزه كالعادة
وبجد الموضوع ده خرجنى شوية من خنقة الدراسة والمزاكرة ورجعت اضحك تانى

ولكل الاعضاء المشتركين ف الموضوع انتم احلى ناس ف الدنيا ربنا يحميكم
والمشرفين كمان وطبعا المعلم الكبير (ابو مصطفى). وعاوزين لعب زى دى تانى يا محمود
يالة منتظرين جديدك.
العفو أختنا الكريمة وجيد أن ساهمنا في إخراجكم من جو قاتم لجو طريف ولو لدقائق

وغن شاء الله قريبًا بأفكر لكم في أخرى

تقديري


أشكرك عزيزي محمود على هذه اللعبة الظريفة جداً
اللعبة كانت عاملة جو حماسي غير عادي بين الجميع
بدليل سرعة تكون الصفحات بشل سريع جداً وفي
فترة قصيرة جداً
وأعجبني رد الأخت الكريمة قمر الشام


إقتباس:
المشاركة الأصلية بواسطة قمرالشام

:333::118::677::333::118::677:
لا ولا حاجه الخبار كلها تمام يا فندم.....
كبسه يا اعضاء المدير وصل:close::close::close::close::close:


ع :832: ض :832::832: و :133::133: ه:mad::mad::mad:


وعلى فكرة
كان مفروض الردود بتاعتي تكون بـــ 2 درجة لكل رد
انت مش واخد بالك ان أنا كمان
" أبو مصطفى " ................. وهايدي :wink:
مش كده برضه ؟
على العموم كسبنا المرة دي
وهارد لك صحيح لعبتوا وانهزمتوا بشرف .
وفي انتظار ساخن مواضيعك الجميلة
وأعتذر لأخي وحبيبي أحمد THATS ME
عن اختلاف مواعيد دخولي للعبة عن مواعيده
بس هو عارف مواعيدي وتلاقيه نسي
من الساعة 11 مساء بتوقيت مصر : إلى ما شاء الله
وخالص شكري وتحياتي لك ولكل المشرفين الأعزاء
وطبعاً لــ " أبو مصطفى " الكبير .
العفو أخي الحبيب المطبعجي أبو مصطفى وهايدي

انت صحيح أبو مصطفى ولكن لونك مش ظي لون أبو مصطفى :wink: علشان كده ما اتحسبتش ردودك بـ 2 :1002:

وقريبًا تجدوا ما يسركم

 

abcman

عضوية الشرف
#27
يا اخوان اي حد زعلان مني لاني وقفت مع الاشراف يقول وانا مستعد ما اللعب في الجولة الثانية :118:
اذا تريدون :confused:
ههههه
تحياتي .

بارك الله فيك أخي الحبيب القرش الكبير كان موقفك بطولي ووقفت وقفة رجالة لن ننساها لك أبداً

ياخبر :mad:
كل ده يحصل وأنا مش موجود :832:
يلا ، خيرها ف غيرها ان شاء الله .

وبجد شكرا ليك حبيب قلبى محمود على الموضوع الجميل جدا .
واسمحلى ابارك للأعضاء .
وأقولك هارد لك انت والمشرفين :eye: ، صعبتو عليا :5998: .

وإن شاء الله الحرب القادمة أكون معكم
وسأناضل نضالا شديدا :1002:

..
انت يا عم مادا شكل الامتحانات واخداك مننا لكن علشانك قريب هنعمل الجولة الثانية بس لما تكون مستعد .
 

mido45

الوسـام الماسـي
#28
على فكرة يا محمود حرام عليك عشان أنا و مانوور الى جايبين تقريبا 90 % من النقط و بخستنا حقنا
بس المهم أننا فزنا عليكو رغم القوانين الظالمة (أنا فرحان فيكو فرح )
 

mido45

الوسـام الماسـي
#29
الأعضاء : المشرفين

:

:
 

abcman

عضوية الشرف
#30
انا حصل معايا زى ما حصل معاك بالظبط يا مادا




وباختلف معاك فى النقطه دى

خليك معانا تكسب
الاعضاء اكتر من المشرفين بكتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير
هنغلب يعنى هنغلب
...................................................

واحب اشكر الاخ محمود على الموضوع الرائع
واتمنى معرفة ميعاد الدوره الجديده بإذن الله
وشكرا
طيب ماحدش هيغلب غيرنا المرة الجاية إن شاء الله

والعفو أخي الحبيب كنا مفتقدينك في اللعبة دي

ولأننا حياديين موعد الدورة القادمة هتعرفه لما تلاقينا فوزنا لانها هتكون سرية وهيقتصر المشاركة فيها علينا لغاية لما نوصل 100 / 0 وبعدين نظهر لكم المسابقة فجأة :5998:
 

abcman

عضوية الشرف
#31
ههههه
فاتتني المشاركة
يالا خيرها في غيرها
ههههههههههههه ولا يهمك الجايات أكثر من الرايحات على رأي المثل وبعدي يعني انتوا قليلين ما انتوا بسم الله ماشاء الله الموجود يسد

الفكرة حلوة وبفكر اطبقها فى المنتدى عندى
بس انا متأكدة ان الاعضاء اكيدوا هيكسبونا لان عددهم كبير
يلا ربنا يوفقنى
ربنا يوفقك ولو هتعملها عندك ما تغلطش غلطتي اعمل مشاركة المدير العام بـ 3 نقط والإدارة بـ 2 نقطة وأعضاء الشرف بنقطة
 

abcman

عضوية الشرف
#32
على فكرة يا محمود حرام عليك عشان أنا و مانوور الى جايبين تقريبا 90 % من النقط و بخستنا حقنا
بس المهم أننا فزنا عليكو رغم القوانين الظالمة (أنا فرحان فيكو فرح )
ليه بس يا ميدو هو انا بخستكم حقكم إزاي ده انا حاططكم في أول الموضوع من أهم أسباب الهزيمة

الأعضاء : المشرفين

:

:
كده طيب

ليه يا ميدو كده يا ميدو

بكرة تندم يا جمييييييييييييييييييييل

وبعدين الصور دي من موضوع المدير العام بتستعملها ليه روح شوفلك صور من مواضيع الاعضاء حلفاءك :333:

مرورك الطريف أسعدني يا محمد ولا أحمد أظن محمد
 

mido45

الوسـام الماسـي
#33
ليه بس يا ميدو هو انا بخستكم حقكم إزاي ده انا حاططكم في أول الموضوع من أهم أسباب الهزيمة



كده طيب

ليه يا ميدو كده يا ميدو

بكرة تندم يا جمييييييييييييييييييييل

وبعدين الصور دي من موضوع المدير العام بتستعملها ليه روح شوفلك صور من مواضيع الاعضاء حلفاءك :333:

مرورك الطريف أسعدني يا محمد ولا أحمد أظن محمد
أسمى أحمد جمال
بعدين الصور مش من موضوع المدير العام الصور من موقع أجنبى المدير العام طرحه مش صنعه
 

abcman

عضوية الشرف
#34
مش بأوقلك انت عنيف
 

لورنس العرب

عضو ماسـي
#35
فى الحقيقة اللعبة دى كانت حلوة قوى قوى
وكانت نقصانى يا اخواننا
ولكن للأسف ظروف العمل هى اللى منعتنى فنرة طويلة
من الدخول للبوابة
وده من سوء حظى
للأمام دائما
مشرفينا
وأعضائنا
وبالتوفيق انشاء الله
 

That's Me

الوسـام الماسـي
#36
على فكرة يا محمود حرام عليك عشان أنا و مانوور الى جايبين تقريبا 90 % من النقط و بخستنا حقنا
بس المهم أننا فزنا عليكو رغم القوانين الظالمة (أنا فرحان فيكو فرح )
اوعي تنسي اني كنت السنيد

زي ابو تريكة يعني

انا اللي بباصي وانت تحط الجون وممكن اركن في الـ 18 لو عايز


اهم حاجه الفوز ومتنساش مجهود الفريق
هههههههههههههههههههه :5998:
 

That's Me

الوسـام الماسـي
#37
طيب ماحدش هيغلب غيرنا المرة الجاية إن شاء الله

والعفو أخي الحبيب كنا مفتقدينك في اللعبة دي

ولأننا حياديين موعد الدورة القادمة هتعرفه لما تلاقينا فوزنا لانها هتكون سرية وهيقتصر المشاركة فيها علينا لغاية لما نوصل 100 / 0 وبعدين نظهر لكم المسابقة فجأة :5998:
ويا حودا يا غالي
دا اللي كنت عايز ااقولك عليه يا راجل يا طيب .
خليك حقاني زي ما انت
واوعي تقول دا لعب وبتاع :333:
انا واثق فيك
والحيادية دي حلوة اوي
وربنا يستر ،،،
 

bodobasha

عضو مميز
#38
طيب ماحدش هيغلب غيرنا المرة الجاية إن شاء الله

والعفو أخي الحبيب كنا مفتقدينك في اللعبة دي

ولأننا حياديين موعد الدورة القادمة هتعرفه لما تلاقينا فوزنا لانها هتكون سرية وهيقتصر المشاركة فيها علينا لغاية لما نوصل 100 / 0 وبعدين نظهر لكم المسابقة فجأة :5998:
الله يخليك اخى محمود
بس انا مراقب من بعيد برضه وشايف كل حاجه
مش هتعرفو تلعبو من ورايا:5998::5998:
وان شاء الله هنغلب تانى:close::close::close::close:
وشكرا.
 

Big Shark

عضو ماسـي
#39
الله يخليك اخى محمود
بس انا مراقب من بعيد برضه وشايف كل حاجه
مش هتعرفو تلعبو من ورايا:5998::5998:
وان شاء الله هنغلب تانى:close::close::close::close:
وشكرا.
اهلا وسهلا بيك بيننا وان شاء الله تلعب معنا
تحياتي .
 

bodobasha

عضو مميز
#40
اهلا وسهلا بيك بيننا وان شاء الله تلعب معنا
تحياتي .
الله يخليك اخى بيج شارك.
وان شاء الله انت تلعب معانا وتبطل ميول الاشراف:close::close:
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى