الحالة
موضوع مغلق

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#1
صورتان أعجبت بهما
فقمت بالربط بينهما
لأجل إدخال البسمة على وجوهكم الكريمة
على منتدانا الكريم داماس .
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس


داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس

داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
خالص تحياتي
 

Mahmoud Omar

عضو ماسـي
التسجيل
19/4/07
المشاركات
1,362
الإعجابات
298
#2
هههههههههههه

تسلم يا غالي و ستات ملهاش امان

تحياتي
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,214
الإقامة
alex
#3
هههههههههه جميل جدا اخى المطبعجى ,, الحمد لله مفيش ستات كتير هنا .
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#4
هههههههههههه

تسلم يا غالي و ستات ملهاش امان

تحياتي
سلمت وغنمت عزيزي الغالي .
وإذا كان رأيك فيهم كده

إخلع منهم واجري :5998:


أسعدني مرورك الكريم .
خالص تحياتي
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#5
هههههههههه جميل جدا اخى المطبعجى ,, الحمد لله مفيش ستات كتير هنا .
مرورك الأجمل يا بطل .
والستات دلوقتي نايمين في العسل .
هنشوف الصبح هيعملوا إيه ؟ :5998:

خالص التحية
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#6
صورتان أعجبت بهما
فقمت بالربط بينهما
لأجل إدخال البسمة على وجوهكم الكريمة
على منتدانا الكريم داماس .
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس


داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس

داماس داماس داماس داماس داماس داماس داماس
خالص تحياتي


ماهي باينه من اولها:333::118::677:
دخلك كتر من الصوردول عشان تنكشفو على حقيقتكم يا رجاله:close::close::close::close:
وبعدين مش حتستغنوش لانو كما يقول المثل
بلانا بلا وفينا بلا التوقيع احد اعضاء العنصر النسائي المعارض((للنساء))
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#7
هههههههههه جميل جدا اخى المطبعجى ,, الحمد لله مفيش ستات كتير هنا .


صحيح مافيش ستات كتير هنا ولكن كل ست بمنتدى داماس بمية راجل من بره المنتدى
تقدر تقول لأ
 

New star

Administrator
طاقم الإدارة
التسجيل
17/3/03
المشاركات
26,994
الإعجابات
9,468
#8
 

abcman

عضوية الشرف
التسجيل
5/8/04
المشاركات
7,508
الإعجابات
1,756
الإقامة
Saudi Arabia, Jiddah
#9
ظريييييييييييييييييييييييفة جداً يا مطبعجي والله .:1002::1002:

وحلوة داماس بالحبر السري ده :5998::5998::5998:

صحيح مافيش ستات كتير هنا ولكن كل ست بمنتدى داماس بمية راجل من بره المنتدى
تقدر تقول لأ
طبعًا ما حد يقدر يقول لا
 

Big Shark

عضو ماسـي
التسجيل
5/7/07
المشاركات
1,003
الإعجابات
274
#10
سلمت يمناك ايها المطبعجي وبالنسبة للاعتراض انا معترض
اي نعم ما بعرف على شو بس معترض
ومع تحياتي
 

قمرالشام

الوسـام الماسـي
التسجيل
6/1/09
المشاركات
7,011
الإعجابات
3,559
#11
سلمت يمناك ايها المطبعجي وبالنسبة للاعتراض انا معترض

اي نعم ما بعرف على شو بس معترض

ومن غير تحياتي



اعترض على كيفك:close::close::close:
باين الايموشات لح تشتغل:333:
 

Big Shark

عضو ماسـي
التسجيل
5/7/07
المشاركات
1,003
الإعجابات
274
#12
لم افهم شيء والحمد لالله بس لي اعتراض انا بلمشاركة ما وضعت وجوه
انا بدي رد اعتبار باكلة مرتبة
سلام
 

عمَار يا شام

عضو ذهبي
التسجيل
21/3/09
المشاركات
851
الإعجابات
260
الإقامة
syria
#13
لا لا لا لا لا
مش معقول:118: الكلام اللي انكتب يكون من أشخاص مثقفين مثلكن:118: أكيد في غلط:close:
حاليا أنا:mad: ( وجميع الستات ):mad: ننتظر من( الأعضاء والمشرفين ):close:رد اعتبار :close:
وتراجع سريع :617: عن جميع ما سبق:617:
تحياتي لقمر. وبسسسسسسسسسسس
 
khaled helal

khaled helal

عضوية الشرف
التسجيل
8/11/06
المشاركات
9,204
الإعجابات
3,214
الإقامة
alex
#14
هههههههههههه الخوف من المظاهرات .
 

Big Shark

عضو ماسـي
التسجيل
5/7/07
المشاركات
1,003
الإعجابات
274
#15
الهيئة في تحزب للنساء طيب بالعربي الصريح بلطو البحر لن نفعل اي شيء لا اعذار ولا من هالكلام
بس الله يستر وان لم اتواجد غدا ادعو لي بالرحمة
تحياتي
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#16
ماهي باينه من اولها:333::118::677:
دخلك كتر من الصوردول عشان تنكشفو على حقيقتكم يا رجاله:close::close::close::close:
وبعدين مش حتستغنوش لانو كما يقول المثل
بلانا بلا وفينا بلا التوقيع احد اعضاء العنصر النسائي المعارض((للنساء):5998:)
ونعم النساء أنتي اختنا الكريمة
أتعارضين النساء ...
وفعلاً عندك حق الست لما تبقى جدعة ومخلصة ووفية
تبقى بمئة رجل .
في عندنا في مصر مثل ظريف بيقووووووول :
" اعدة الراجل بميت ست ......... ، واذا جت الست ........ طز في الراجل "
طبعاً المثل مجازي وانا طبعاً مش معاه
لأن اعده الرجل تسوى عندي كتير أوي
وبرضة اعدة الست أمي تسوى الدنيا كلها
خالص تحياتي
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#18
ظريييييييييييييييييييييييفة جداً يا مطبعجي والله .:1002::1002:

وحلوة داماس بالحبر السري ده :5998::5998::5998:
بارك الله فيك حبيبي محمود .

وشوف الستات زمان كانوا عاملين إيه :5998:

طبعاً مبقاشي الكلام ده ...
خالص التحية
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#19
سلمت يمناك ايها المطبعجي وبالنسبة للاعتراض انا معترض
اي نعم ما بعرف على شو بس معترض
ومن غير تحياتي
الله يسلمك أيها القرش :1016:
" كان فيه هنا صورة لواحد مش عاجب أخوتي قمر الشام والقرش الكبير "
وعلشان خاطرهم شلتها .

يا معترض
بس لازم نقول
خالص تحياتي
 

المطبعجى

الوسـام الماسـي
التسجيل
1/1/09
المشاركات
6,238
الإعجابات
2,369
الإقامة
مصر
#20
لا لا لا لا لا
مش معقول:118: الكلام اللي انكتب يكون من أشخاص مثقفين مثلكن:118: أكيد في غلط:close:
حاليا أنا:mad: ( وجميع الستات ):mad: ننتظر من( الأعضاء والمشرفين ):close:رد اعتبار :close:
وتراجع سريع :617: عن جميع ما سبق:617:
تحياتي لقمر وبسسسسسسسسسسس
طيب أنا إيه غلطتي :confused:
مفيش تحية لي :832:

على العموم أختنا قمر تحيتها من تحيتي .
وخالص التحية لك ولكل الدماسيين ولكل أهل الشام الكرام .
واقرأي الرد الخاص بالأخت قمر الشام
فيه رد اعتبار لكل النساء
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى