الحالة
موضوع مغلق

mnblk

عضو مشارك
الإعجابات
1
الرجاء المساعدة انا نزلت الوندوز 7 لكن يعطيني اشارة x على الاتصال باللانتر نت علامة حمراء و مش راضى يعرف اسطوانة تعريفات اسوس asus p5k drivers
الوندوز شكلة جميل بس كيف يشتغل الانتر نت الرجاء المساعدة

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
الإعجابات
11,171
الرجاء المساعدة انا نزلت الوندوز 7 لكن يعطيني اشارة x على الاتصال باللانتر نت علامة حمراء و مش راضى يعرف اسطوانة تعريفات اسوس asus p5k drivers
اخى العزيز نزلت النسخه العربيه ام الانجليزيه ان كان نزلت العربيه مارايح يشتغل الابالدى اس ال او دايل اب اما واير لس مااعتقد وعن تجربه اما لوكانت النسخه انجليزيه اذهب للتحديثات ابديت واعمل ابديت بالدى اس ال مره واحده لين تحدث اول تحديثات وسوف يشتغل معك الوايرلس واى قطعه ركبتها فى جهازك وعن تجربه

mnblk

عضو مشارك
الإعجابات
1
انا نزلت النسخة العربية و الانجليزية وانا عندي روتر خط adsl ما الحل مع وندوز xp كان يخذ تعريف المدخل من اسطوانة asus لكن وندوز 7 مش راضي يتعامل مع الاسطوانة ما الحل انا فقط اريد تشغيل انتر نت وشكراً اذا كان حل الرجاء المساعدة

mnblk

عضو مشارك
الإعجابات
1
انا نزلت النسخة العربية و الانجليزية وانا عندي روتر خط adsl ما الحل مع وندوز xp كان يخذ تعريف المدخل من اسطوانة asus لكن وندوز 7 مش راضي يتعامل مع الاسطوانة ما الحل انا فقط اريد تشغيل انتر نت وشكراً اذا كان حل الرجاء المساعدة

mnblk

عضو مشارك
الإعجابات
1
العلامة x حمراء بجوار الساعة كما في الصورة

النجم الطائر

عضو فعال
الإعجابات
5
جرب تحمل آخر نسخة نزلت وهي 7057

sho4

عضو مميز
الإعجابات
22
اخي انا كان عندي نفس المشكله بس انا نزلتها والنت اشتغل وتماااااااام وبعد كده حلصت معايا مشكلتك فنزلت نفس النسخه تاني والنت اشتغل مش عارف ايه السبب في كده بس نزل نفس النسخه تاني وشوف

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
الإعجابات
11,171
العلامة x حمراء بجوار الساعة كما في الصورة
اخى العزيز العلامه الحمراء مش على الاتصال العلامه الحمراء يطلب منك تحديث الويندوز او عمل برنامج انتى فيروس او برنامج حمايه ؟الاتصال اخوى الذى بعد البطاريه للمعلوميه والاتصال كما فى الصوره يعمل معك

تفاحة الجنة

عضو جديد
الإعجابات
0
مشكور ع المعلومة

انا مرتاح مع فيستا

khled2003

عضو مشارك
الإعجابات
3
عن تجربة

اخى العزيز جرب نسخة 7077 هى افضل نسخة موجودة حتى الان وانا نزلتها وشغالة 100/100 ابحث فى امنتدى و سوف تجدها

الحالة
موضوع مغلق

أعلى