الحالة
موضوع مغلق

WRBH

الوسـام الذهبي

مرحبا بالجميع

اقدم ليكم برنامج

HDDlife Pro v3.1.157 + Crack

اخر اصدار بتاريخ اليوم

البرنامج الذى يمكنك من معرفة حالة الهارد لديك وكفائته والحالة الصحية لكل جزء به وينبهك بصوت مميز حال اراهقه بتخمة بيا نات لاتمكنه من العمل بالكفاءة القصوى وعلاوة على ذلك يقيس لك درجة حرلرة الهارد طوال اليوم ويحدد لك بدقه المساحة الخالية بكل بارتشن بالهارد

معلومات بالانجليزية

All your data , everything you need both for your work and for your rest is stored on the hard drive of your computer even after it is switched off . It is the hard drive , not the processor , of your computer that really matters to you because if it breaks down , all your data, both personal and business, will be permanently lost.
Knowing about a possible failure in the work of your hard drive means having time to prevent all your data from being lost . HDDlife is a usable program that will allow you to control the health of your hard drive using an intuitive interface. Just run the program and it will show you the list of your disks with the percentage of their health left , as well as their temperature.
HDDlife can work in the prophylactic mode when it checks the health of your hard drives at regular intervals and informs you about the results of these checks in an unobtrusive way. If you get warned about a possible hard drive failure , you will protect yourself against losing your naturally priceless personal data.
Main Features
-Controlling the health of your hard drives using the S. M. A. R. T. technology.
-Constantly monitoring the state of your hard drives in the background mode.
-Displaying the temperature of your hard drives.

تحميل الاصدار الاحدث من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/291882/&highlight=HDDLife

WRBH

الوسـام الذهبي
في انتظار التقييم...

Usama baZ

Usama baZ

أبو آسر (مشرف عام )
بارك الله فيكـ اخي الكريم عمر
تقبل خالص تحياتي

طالب حاسب

الوسـام الماسـي
شكرا جزيلا عزيزي WRBH

iayd

عضوية الشرف
تسلم اخي الحبيب
بارك الله فيك ... تحياتي

famamaxi

عضو فعال
تسلم اخي الحبيب
بارك الله فيك ... تحياتي

دلهام

عضو محترف
بارك الله فيك

Mr.Computer

عضوية الشرف
تسلم أخى الحبيب ،، جزاك الله كل الخير ،، تحياتى لك

WRBH

الوسـام الذهبي
بارك الله فيكـ اخي الكريم عمر
تقبل خالص تحياتي
تسلم اخي الحبيب
بارك الله فيك ... تحياتي
تسلم اخي الحبيب
بارك الله فيك ... تحياتي
تسلم أخى الحبيب ،، جزاك الله كل الخير ،، تحياتى لك

شكرا للجميع وبارك الله فيكم على المرور الكريم .

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
شكرا اخى الكريم

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ail_dk

الوسـام الماسـي
شكرا وبارك الله فيك اخي العزيز

roba2007

عضو ذهبي
شكرا لك يا أخى على هذا البرنامج الرائع

الحالة
موضوع مغلق

أعلى