الحالة
موضوع مغلق

crystal xp

عضو مشارك
اريد برنامج Kaspersky Anti-Virus 2009 بروابط مباشرة مثل ifilefileflyerممكن كمان يكون كراك بتاعة والمفاتيح لانى دخلت على مواضيع كتير ولم تقوم بالتحميل معى

crystal xp

عضو مشارك
اية يا جماعة مفيش ولا اية

Ahmed-Under

عضوية الشرف
تفضل أخ الحبيب طلبك إن شاء الله البرنامج والمفاتيح والتعريب .

تحميل
Kaspersky Internet Security

تحميل احدث اصدار من البرنامج من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/331859/

بالتوفيق للجميع ؛

crystal xp

عضو مشارك
اخى العزيز Ahmed-Under مع تحياتى وشكرى العميق انا دخلت على هذة المواضيع ولاكن انا اريد ان انزل البرنامج والمفاتيح الجديدة كلها فى رابط مباشر مثلifile او fileflyer

tripoli86

عضو مشارك
هذا رابط مباشر ان شاء الله وهو مجاني لمدة 30 يوم والمفاتيح ابحث عن تنشيط خلال تلك الأيام والمفاتيح مغرقة الأنترنت لكن اياك والكراكات وهذه نصيحة ثمينة لمن يدركها ولاتنساني من صالح دعائك

crystal xp

عضو مشارك
مشكور جزيل الشكر اخى tripoli86 واعدك ان احتفظ بالنصيحة

crystal xp

عضو مشارك
اخوانى العزاء انى كلما حملت البرنامج ينزل ويتصتب بس لما ادخلة مفتاح قول لى هذا المفتاح غير مطابق لهذا التطبيق قولوا لى اية الحل وانا جربت دوقتى يجى 100مفتاح

crystal xp

عضو مشارك
اية يا اخوانى محدش موجود ولا اية

tripoli86

عضو مشارك
أنصحك أولا أن تأخذ المفتاح المجاني من الشركة لمدة 30 يوم وبعدها ابحث عن المفتاح المناسب وبعدين لعل المفاتيح اللي عندك مش مناسبة فعلا لهذا الأصدار تأكد أن يكون النفتاح خاصا بهذا الأصدار kav8 وموفق آسف على تأخير الأجابة

crystal xp

عضو مشارك
اخى العزيز tripoli86 ان عملت فعلا دة كلة بس انا كلما عملت مفتاح الشركة يتعمل وبعد ما رستر الجهاز يقول لى المفتاح غير مناسب ماذا افعل

crystal xp

عضو مشارك
لا يوجد رد ولا اية

الحالة
موضوع مغلق

أعلى