الحالة
موضوع مغلق

mohamedzebak

عضوية الشرف
#1
Sap2000 v12
ساب 12



يا جماعه : حد بقى يحل مشكله ساب 11 و ؤسه اللى مش شغالين فى الاسطوانه
و علشان خاطر كريم و الغاليين نقول الموضوع ببساطة
جربت تنصب الساب و عمل معاك مشاكل الحل بسيط
الغلابة عاملين ساب بالخلطة السرية علي طريقة ماكدونالدز
ونقول ان المفاجأة الاصدارة ساب 12 مش 11 كمان
الروابط رابيد شير خمس روابط سريع سريع
http://mediafire.com/files/148978125/sap_fire_bird_12.part1.rar
http://mediafire.com/files/148985286/sap_fire_bird_12.part2.rar
http://mediafire.com/files/148991827/sap_fire_bird_12.part3.rar
http://mediafire.com/files/148997711/sap_fire_bird_12.part4.rar
http://mediafire.com/files/148999046/sap_fire_bird_12.part5.rar

روابط بديلة بنفس التقسيم من الاخوة اياد و ايمن . .
خالص شكري و تحياتي للاتنين
وربنا يخلي قواعد الدعم النووي من قسم البرامج :5998:

جزاك الله خير مشرفنا الحبيب محمد


روابط بنفس التقسيمات ... تم الرفع بمساعدة الاخ الحبيب ايمن Ayman

الاول

الثاني

الثالث

الرابع


الخامس


تنزلهم يا جميل من غير باسورد
وبعدين تمشي علي الكتالوج يعني تحطه علي الأرض و تعدي عليه خمس مرات :5998::5998:
فك الضغط والويندوز تمام و مفيش ساب متنصب
اضغط ايقونة الساب و انتظر حوالي 5 دقايق حسب امكانيات الجهاز
طبعا مش هتشوف حاجة:wow:
بس العفريت هينط علي الديسك توب بأيقونة الساب ...
تمام عمي كده بقي في ساب في الجهاز ...
يبقي فاضل لك تضغط فولدر الباتش و برضه مش هتشوف حاجة:5998::5998:
شغل الساب 12 من الأيقونة علي الديسك توب :wow:
و علي رأي المثل معلقة كاتشاب و هوووووووووووو ولعها :5998: :5998: :5998:​
 

التعديل الأخير:
semo1

semo1

مشرف التطبيقات الهندسية
#2
صاروخ نووي من العيار الثقيل


كالعادة مميز يا باشا



تحياتي
 

mohamedzebak

عضوية الشرف
#3
صاروخ نووي من العيار الثقيل


كالعادة مميز يا باشا



تحياتي
تسلم مشرفنا الحبيب .
قاعدة صواريخ الغلابة دخلت الخدمة مرة تانية
و هنقول اننا علي مشارف مرحلة جديدة :wow:
الغلابة وصلوا لمرحلة التصنيع المحلي و الاكتفاء الذاتي
يعني كل اللي جاي هيبقي صورايخ ميد ان داماس جيت فقط ...

حصرية عربية عالمية جديدة تضاف لقائمة انجازات الغلابة في الطريق
وصلنا لمرحلة التجارب النهائية و عن قريب يتم الرفع ...
 

al-baghdady

عضو مشارك
#4
مشكورين والله ... الحاجات دي تفرحني كثير
بس ممكن ساب نسخة 12.01 لان نسخة 12 فيها خلل باعتراف الشركة
والخلل ده يخص فقط التحليل الديناميكي باستخدام ايجن
اللي يستعمل ساب مع الستاتيك مفيش مشاكل ولا خوف
وياريت لو تعطونا الحلول مع موقع رابيدشير
نحن لسه غلابة وجداد واكيد انتو حليتو الموضوع ده من زمان
 

محمد محمد راجي

عضو جديد
#5
جزاك الله كل خير و صحة و توفيق و هدى
 

eng_ama2005

الوسـام الماسـي
#6
ممكن اطلب البرنامج ديليفري لو سمحت وياريت تتوصي بالكاتشب :5998::5998:
مشاركه رائعه اخي محمد .
 

محمد السيد محمد

عضو محترف
#7
:832:وياترى لما أشغل البرنامج :832:،
يطلع لي العفريت ده ويقول لي ،
شبيك لبيك تطلب إيه​
 

medo_2006456

مهندس مدني
#9
ايه الجمال ده
بجد مع محمد الزئبق مش هتقدر تغمض عينيك
انت كده شوقتنا الاصداره الخامسه
 

moss2000

عضو ماسـي
#10
جزاك الله خيرا اخى الحبيب محمد
البارودى
 

ahmedel_shafie

Civil Engineer - Planner
#11
ايه الجمال ده يا برنس

تسلم على الموضوع اللى اكتر من ممتاز
 

المهندس بهجاوي

عضو فعال
#12
الف الــــــف شكر يا غالـــي
دمتم منورين
 

mohamedzebak

عضوية الشرف
#13
مشكورين والله ... الحاجات دي تفرحني كثير
بس ممكن ساب نسخة 12.01 لان نسخة 12 فيها خلل باعتراف الشركة
والخلل ده يخص فقط التحليل الديناميكي باستخدام ايجن
اللي يستعمل ساب مع الستاتيك مفيش مشاكل ولا خوف
وياريت لو تعطونا الحلول مع موقع رابيدشير
نحن لسه غلابة وجداد واكيد انتو حليتو الموضوع ده من زمان
والله ما تابعت لسه ما يتعلق بالخلل في النسخة ظروف انشغال بقي ...
بس علي العموم نشوف النسخة 12.1 وربنا كريم
موضوع الرابيد شير ماله حل غير الصبر يا حساب بريميم اي حلول عدا هذا تعتبر فشل
ولو المودم جنبك اسمع مني بعد كل ملف تحمله اعمل ريستارت لو كانت الخط ديناميك و ريح بالك :wow:

جزاك الله كل خير و صحة و توفيق و هدى
تسلم حبيب قلبي علي المرور .

ممكن اطلب البرنامج ديليفري لو سمحت وياريت تتوصي بالكاتشب :5998::5998:
مشاركه رائعه اخي محمد .
عايز ديلفيري كمان اصبر اخلص سوق البروتابل اللي هيتفتح و خدهم بيعة واحدة :5998: :5998:​


:832:وياترى لما أشغل البرنامج :832:،

يطلع لي العفريت ده ويقول لي ،​

شبيك لبيك تطلب إيه


الجدع ده داخل علي طمع :5998: :5998: :5998:
تطلب ايه انته شكلك شوفت فيلم مصباح علاء الدين قبل ما تدخل البوابة
بس نسيت
ان العفريت غير اسمه لعلاء مبارك و شركاه يعني هتدفع كام:5998: :5998:

ايه الجمال ده
بجد مع محمد الزئبق مش هتقدر تغمض عينيك
انت كده شوقتنا الاصداره الخامسه
كله في الطريق و الصبر للتجارب و اخونا ايهاب يستلم الطرد و يراجع المواصفات ... ...

جزاك الله خيرا اخى الحبيب محمد
البارودى
تسلم يا درش و ليك عندي المفاجأة اياها بس اخلص الوقت معايا مزنوق شوية . .

ايه الجمال ده يا برنس

تسلم على الموضوع اللى اكتر من ممتاز
تسلم حبيب قلبي نورت الموضوع .


الف الــــــف شكر يا غالـــي

دمتم منورين


الشكر لله حبيب قلبي و منور البوابة بجد
 

mohamedzebak

عضوية الشرف
#14

المهندس بهجاوي

عضو فعال
#15
هل يوجـــد شرح وافي و شــامل لهذا البرنامج الجميــل
هنا في بوابة دامــس

لانه وبكـل صراحة شروحـات الاعضاء هنا رائعة و رائعة جـدا

حياكــم الله
 

karimwael

عضو محترف
#16
الله ينور
هو ده الشغل
 

المهندس بهجاوي

عضو فعال
#17
اخواني الكرام هل صادفتم مشاكل في تنصيب البرنامج
ام ان المشكل عندي انا فقط !!





 

ayman1204

عضو ماسـي
#18
أعتذر عن قلة المشاركة بهذا القسم
والله يا محمد
أنا نفسي أتعلم هذه البرامج وانا قولت لك قبل ذلك أنى سوف أتعلمها :832: ولكن الظروف وايضا انشغالى بموقعى :eye: فلم أجد الوقت لتعلمها
وبأذن الله قريبا سوف اخوض معكم فى هذا القسم واكل معكم السندوشات :5998:

شكرا مشرفنا أياد على أضافة الروابط
 

محمد السيد محمد

عضو محترف
#19
أعتذر عن قلة المشاركة بهذا القسم

والله يا محمد
أنا نفسي أتعلم هذه البرامج وانا قولت لك قبل ذلك أنى سوف أتعلمها :832: ولكن الظروف وايضا انشغالى بموقعى :eye: فلم أجد الوقت لتعلمها
وبأذن الله قريبا سوف اخوض معكم فى هذا القسم واكل معكم السندوشات :5998:

شكرا مشرفنا أياد على أضافة الروابط
شكلك كده داخل على طمع ،
حد بالك سندوتشاتنا حارة مشطشطة ولعة ،
لازم تاخدلك كورس قبل ما تكلها
بالهنا والشفا​
 

ahmeddobiaa

عضو مشارك
#20
جزاك الله خيرا والى الامام دائما هذه كانت مشكله
وكذلك اخى نسخة برنامج drcs لايعمل
نرجوا ان تحل هذه المشكله ايضا
وجزاكم الله خيرا
 
الحالة
موضوع مغلق

أعلى