الحالة
موضوع مغلق

hossamsaid2001

عضو جديد
الإعجابات
0
فين باقى الشرح لو سمحت ياريت تقول معياد رفعة ملفات الشرح ممكن ؟ لو مش ممكن عرفنا

شكرا

ابراهيم كريم

عضو جديد
الإعجابات
13
شكرا علي المساهمة الرائعة وارجو استكمال الشرح وجعلة الله بميزان حسناتك وشكرا محترم
م.أ \ إبراهيم

naseermohammed

عضو جديد
الإعجابات
0
Wonderful job...
Many thanks for this nice post

abdalkarim

عضو مميز
الإعجابات
40
Thanks for all , FINDlINK BELOW very fast and good torrent file for AUTODESK.REVIT.STRUCTURE.SUITE.V2009
include :
1- AUTODESK.REVIT.STRUCTURE.SUITE.V2009
2- AUTOCAD 2009 FOR AUTODESK.REVIT.STRUCTURE.SUITE.V2009
3- STRUCTURAL DETAIL FOR UTOCAD 2009 FOR AUTODESK.REVIT.STRUCTURE.SUITE.V2009

I HOPE U ENJOY IT
http://noimg.damasgate.com/attachment.php?attachmentid=31003&d=1237036143

eng-islam007007

عضو فعال
الإعجابات
8
يا ريت باقي الشرح يا جماعة وربنا معاكم

abdalkarim

عضو مميز
الإعجابات
40
بارك الله فيك اخى الكريم.

Eng_m1986

عضو جديد
الإعجابات
0
عايزين باقى الشرح بسررررررررررررعه

حضاري

عضو مميز
الإعجابات
6
مشــــــــــــــــــــكور مشــــــــــــــــــــكور مشــــــــــــــــــــكور مشــــــــــــــــــــكور

osama620295

عضو جديد
الإعجابات
0
جزاك الله خيرا يا باشمهندس احمد وفي انتظار المزيد

hossamsaid2001

عضو جديد
الإعجابات
0
فين الشرح الباقى لو مش عارف ترفعة قولنا او حتى رد علينا يعنى
مش اسلوب دة
شكرا

ahmedel_shafie

Civil Engineer - Planner
الإعجابات
101
مش اسلوب دة
شكرا

حاول تحسن أسلوبك شوية انت لسة في المنتدى جديد , وبعدين انا سبق ورديت على الأخوة بخصوص الموضوع ده , مش ذنبي انك لسة مشترك جديد

ahmedel_shafie

Civil Engineer - Planner
الإعجابات
101
الأخوة الكرام
==

أولا : انا حملت البرنامج من روابط المهندس إيهاب

ثانيا : سرعة الانترنت عندي 1 ميجا والرفع بطيئ جدا صعب جدا رفعه من جديد

ثالثا : انا بحثت في النت كتييييير جدا لا يوجد رابط تورنت للبرنامج جميع التورنت الموجود حاليا هو لبرنامج الريفت سيوت ولا يوجد به الاتوكاد الخاص لابد من تحميلة من الروابط المرفقة

رابعا : بالنسبة لموضوع الشرح , للأسف مشغول جدا في هذة الفترة بسبب تسليم مشروع عندي بالعمل وان شاء الله في وقت قريب نستكمل الشرح

ملحوظة : البرنامج موجود معي , وممكن اوفره لاي واحد داخل ( السعودية - الرياض ) تكون عنده السرعة عالية لرفعه من جديد للترتيب ع الإيميل
مش اسلوب دة
شكرا

شوفت المشاركة مكتوبة من أمتى ياريت تقرأ بعد كده قبل توجيه الكلام
وشكرا جدا على تشريفك الموضوع

ALI ALLAMI

عضو مشارك
الإعجابات
23
موضوع أكثر من رائع.. جزيل الشكر والامتنان
اخوك المهندس علي

hossamsaid2001

عضو جديد
الإعجابات
0
اسف على اسلوبى لو كنت نرفز شوية بس فعلا غصب عنى اسف كمان مرة بس انا فعلا محتاج الشرح علشان شغلى مش اكتر ولا اقل
وكمان انا بعتللك كذا مرة وحضرتك ما ردتيش خالص علشان كدة كنت نرفز
على العموم حصل خير واسف مرة اخيرة

ahmedel_shafie

Civil Engineer - Planner
الإعجابات
101
الأخوة الكرام بعد نظرا للمساحة الكبيرة للبرنامج ورغم بعض السيرفرات التى بها مشاكل عند الاخوة مثل الرابيد شير ونظرا لان البرمامج التفاصيل الانشائية لا يعمل الا على الاتوكاد 2009 فاهدى اليكم هذا العمل المتواضع وهو ام اصل هذا البرنامج اسمه RACD وانا عندى هذه النسخة ومساحتها 190 ميجا بايت وتشمل الثلاث عناصر الانشائية المتوفرة فى الاصدار الجديد ولكن ميزتها انها تعمل على اى اصدار للاتوكاد بداية من الاصدار 2002 هذا بجانب انه لدى الكراك الذى يجعل النسخة تعمل بشكل كامل فوول فيرجن بالاضافة الى انه لدى شرح لهذا الاصدار وهو عبارة كليبات وافية الشرح للثلاث عناصر الانشائية المضافة مع البرنامج وهذا كله بخلاف الصور الموجودة للتوضيح وبعض ملفات الـــ PDF وبعض صفحات الويب وخلافه ولكن للامانة البرنامج فى قمة الروعة ويوفر الكثير والكثيير مع اعطاء تفاصيل عالية الدقة بخلاف انه يقوم بعملية حصر للمنشأ ويقوم باعطاء سكاشن ووجهات للمنشأ ككل وذلك من خلال امر واحد فهذا البرنامج قمة فى الروعة من يريد البرنامج يمكنه المواصلة معى على الايميل Mando_kimo9@yahoo.com

الأخوة الكرام بعد نظرا للمساحة الكبيرة للبرنامج ورغم بعض السيرفرات التى بها مشاكل عند الاخوة مثل الرابيد شير ونظرا لان البرنامج التفاصيل الانشائية لا يعمل الا على الاتوكاد 2009 فاهدى اليكم هذا العمل المتواضع وهو ان اصل هذا البرنامج اسمه RACD وانا عندى هذه النسخة ومساحتها 190 ميجا بايت وتشمل الثلاث عناصر الانشائية المتوفرة فى الاصدار الجديد ولكن ميزتها انها تعمل على اى اصدار للاتوكاد بداية من الاصدار 2002 هذا بجانب انه لدى الكراك الذى يجعل النسخة تعمل بشكل كامل فوول فيرجن بالاضافة الى انه لدى شرح لهذا الاصدار وهو عبارة كليبات وافية الشرح للثلاث عناصر الانشائية المضافة مع البرنامج وهذا كله بخلاف الصور الموجودة للتوضيح وبعض ملفات الـــ PDF وبعض صفحات الويب وخلافه ولكن للامانة البرنامج فى قمة الروعة ويوفر الكثير والكثير مع اعطاء تفاصيل عالية الدقة بخلاف انه يقوم بعملية حصر للمنشأ ويقوم باعطاء سكاشن ووجهات للمنشأ ككل وذلك من خلال امر واحد فهذا البرنامج قمة فى الروعة من يريد البرنامج يمكنه المواصلة معى على الايميل ولا تنسونا من صالح دعائكم واستحلفكم بالله العلى القدير ان تدعو لي دعوة صالحة بظهر الغيب ان ييسر الله سبحانه وتعالى أمورى وامور كل المسلمين وسبحان ربى رب العزة عما يقولون وسلام على المرسلين والحمد لله رب العالمين وأخر دعوانا أن الحمد له رب العالمين Mando_kimo9@yahoo.com

أخي الفاضل المحترم لايجوز الإعلان عن خدماتك في موضوع أحد غيرك , انشأ موضوع خاص بك وأطرح الموضوع وبعدين ارفع الملفات اللى عندك على النت عشان تكون خدمة للجميع , مش عايز الناس تتصل بيك على المييل وبس , ولو مش عارف ترفع الملفات اتصل بأحد المشرفين يساعدك على الموضوع , وبعدين انت لسة مشترك جديد واول مشاركتين ليك اعلان عشان الناس تكلمك على المييل
وشكرا جدا لأخلاقك

lamrani

عضو جديد
الإعجابات
0
أرجو المساعدة

الاخ الكريم الشافعي شكرا جزيلا لك على المجهود الكبير
جازاك الله خيرا
هل من الممكن روايط لتحميل البرامج AutoCAD 2009 و autocad StructuralDetailing 2009 باللغةالفرنسية ???????????
وشكرا

msa_saad2002

عضو مشارك
الإعجابات
1
جزالك الله كل خيرا فى الدنيا والاخيرة شرح اكثر من رائع بس انا عندى عتابعلى حضرتك يا بشمهندس الشافعى انت حضرتك قلت فى بداية وضع الموضوع تشوف رد فعل المهندسين والان يوجد عشر صفحات رد من المهندسين انا عارف انك مشغول جدا بس انا مستنى باقى الدروس من بداية وضع الشرح يعنى من حوالى اكثر من اربع شهور وحضرتك شايف رد المهندسين كل رد بيقول" فين باقى الدروس"بعد إذن حضرتك ممكن تحدد ميعاد لباقى الدروس انا مش عارف الكلام اللى انا كاتبة ممكن يزعل حضرتك ولا لا بس اعتبرنى اخوك فى الله ومتزعلش منى وجزاك الله خيرا

mushaiti

عضو جديد
الإعجابات
0
مشكور وجزاك الله كل خير علي مجهودك الرائع.

احمد القصاص

عضو جديد
الإعجابات
0
يا جماعه لو سمحتم في ناس كتيره عندها السرعه ما شاء الله معقوله وفيهم عنده كويسه فيريت اللي عنده السرعه تساعده علي انه يرفع الاوتوكاد علي رابط واحد مباشر يكون افضل بدل من الروابط الكتير دي

ولكم جزيل الشكر

engamilo

عضو جديد
الإعجابات
0
شكراً جزيلاً وبارك الله فيك تم التنزيل والبرامج تعمل دون مشاكل

الحالة
موضوع مغلق

أعلى