الحالة
موضوع مغلق

بنت المملكة

عضو جديد
الإعجابات
1
عندي برنامج كاسبر سكاي 2009 وكان يعمل بصورة جيدة ولكن اليوم تفاجأت بأن مفتاحه قد أغلق والتحديثات معطلة!!

الرجاء افادتي في كيفية اصلاح البرنامج او كيفية تحميل البرنامج من جديد.

ابو منصر العمودى

الوسـام الماسـي
الإعجابات
11,171
اختى هذى ميزة الكاسبر الروسى الناس طالعه بيه ليه ايش فيه برنامج عادى زى كل البرامج بس الروس خبثاء لما يجدوا تحديث للكاسبر باى موديل من الشرق الاوسط تظهر البلاك لست وعلشاان كذا حذفته من جهازى وللابد اختى العزيزه انصحك ولوجه الله ببرنامج نود32 انتى سكيرتى الاصدار 3.672 وهو ترايل يعمل لمدة 67سنه مجانا ويحدث وبدون قرف الكاسبر والنورثون وبرنامج به جدار حمايه قوى وخفيف على الجهاز وتجديه فى البوابه بس طبقى عملية التثبيت مضبوط علشان تاخذى 67سن ولاانصحك بكاسبر اطلاقا واسف اذا كثر ت عليكم واى استفسار انا جاهز

يسعد صباحك

عضوية الشرف
الإعجابات
4,016

spynet

عضو ماسـي
الإعجابات
108

الكاسبيرسكي انتهى زمانو

يعني أصبح كعلامة قف في الحاسوب

من الأفض البحث عن مضاد آخر

بنت المملكة

عضو جديد
الإعجابات
1
اختى هذى ميزة الكاسبر الروسى الناس طالعه بيه ليه ايش فيه برنامج عادى زى كل البرامج بس الروس خبثاء لما يجدوا تحديث للكاسبر باى موديل من الشرق الاوسط تظهر البلاك لست وعلشاان كذا حذفته من جهازى وللابد اختى العزيزه انصحك ولوجه الله ببرنامج نود32 انتى سكيرتى الاصدار 3.672 وهو ترايل يعمل لمدة 67سنه مجانا ويحدث وبدون قرف الكاسبر والنورثون وبرنامج به جدار حمايه قوى وخفيف على الجهاز وتجديه فى البوابه بس طبقى عملية التثبيت مضبوط علشان تاخذى 67سن ولاانصحك بكاسبر اطلاقا واسف اذا كثر ت عليكم واى استفسار انا جاهز

ممكن رابط البرنامج لو سمحت

الحالة
موضوع مغلق

أعلى