الحالة
موضوع مغلق

hmza

عضو ذهبي
Proxy Server CCProxy lets all computers on the LAN access Internet through one single Internet connection. Just need to install Proxy Server CCProxy on the server which can access Internet directly and the other PC clients can connect to the Internet through the proxy software. It will provide you a cost-effective Internet connection sharing solution without losing ease of use and peace of mind. Proxy server CCProxy is easy-to-use and powerful. This enables you set up your own proxy server and realize Internet connection sharing within 10 minutes. CCProxy includes innovative features like Internet access control, web filter, bandwidth control, web cache, parent, remote dial-up, auto dialup and time schedule puts you in a complete control of the Internet access. It also provides some advanced and interesting functions. Proxy software CCProxy can well accommodate your Internet sharing whether for business or home network

تحميل أحدث اصدار من هنا
http://www.damasgate.com/vb/t/429945/

بو أحمد

عضوية الشرف
ألف شكر لك
اخوي hmza
.

New star

Administrator
طاقم الإدارة
thanx

s_ballut

عضو ماسـي
مشكووووووووور

بدر الرياض

عضـو
بارك الله فيك أخوي حمزة

الف شكر

MiNOoOoON

عضو ماسـي
شكرا على البرنامج اخوى بس هل البرنامج شغال على ويندوز اكس بى

islam ghonaim

عضو مميز
شكرا...........وبارك الله فيك

الوهاج

عضو مميز
شكراً اخي حمزه ولكن ماعمل هذا البرنامج

تحياتي

samei

الوسـام الذهبي
يعطيك العافية أخوي hmza على هذا البرنامج الذي أعتقد أنه سيغني عن برنامج الوين بروكسي على الرغم من صغر حجمه ، ولكن

وصلة الكراك لا تعمل حتى بعد نسخها كاملة ووضعها في المتصفح
فياليت تضع لنا وصلة أخرى إن وجددت للكراك ،، ولك جزيل الشكر .

media

عضـو
الله يبارك فيك يا أخوي الغالي hmza

أنا عندي سؤال
هل من الممكن استخدام البرنامج مباشرة على جهازي المربوط بالشبكة دون اشتراط تركيبة على السيرفر

samei

الوسـام الذهبي
مولد الأرقام لتسجيل للبرنامج تجدونه في المرفقات ،، مع الشكر لمن قام بتقديم البرنامج :)

الحالة
موضوع مغلق

أعلى