الحالة
موضوع مغلق

حسين قلانه

عضو محترف

النهاردة احدث نسخه من الرائع

PC Tools Internet Security 2008

الصورة بتوضح ان البرنامج كامل والكمال لله واحدة

اهم مافى البرنامج
ادئاه الرائع في الغاء فايروس يمنعك من اظهار المخفي والدخول في النظام الآمن ويعتبر زي فيروس الـ autorun بس اقوى منه شوية بصراحة ذهلت بعد ما اتخنقت من برنامج كاسبر الروسي لقيت ان الكاسبر في السباى وير ضعيف جدا وده بعكس البرنامج ده اللي هو تقريبا عملاق السباى وير فبالطبع اى حد بيستخدم نت بيحتاج انتى سباى وير قوي اوتنى فيرس كمان
انا كنت فاكر انى جهازى نظيف من الدود والتروجان والحاجات اللى بتترمى عالينا من النت
بس بعد ما استخدمت PC Tools Internet قولت اعمل اسكان واشوف جهازى انا متاكد انه مافهوش اى حاجه دنا شغال بالكسبر

شوفو الصورة

انا بجد كنت فاهم انى جهازى ايه ولا غلطه

انصح الجميع با استعمل هذا البرنامج لانه بعد تجربه

حجم البرنامج :34.8 MB

لتحميل البرنامج + السريل

http://www.4shared.com/file/51096508...ified=11ce1855

الوميض الازرق

الوميض الازرق

مهندس التصميم و الجرافيكس
مشاركة: برنامج Security PC Tools Internet 2008 الرائع فى حذف ملفات التجسس انصحك با اس

أشكرك جدا جدا وأنا شخصيا أخذت نسخة من البرنامج منك ومن شرحك رغم إعتمادي على الله ثم على النود باد الرهيب ولكن لأنني أنا أعرف حسين قلانة
أعرفه وابصم له بأنه أفضل مصري على الإطلاق في شرح ووضع البرامج الجديدة والنادرة والقوية
وكم من مرة سجلت بمنتدى لأن حسين قلانه فيه!!!
من لايعرف حسين قلانة فهو خاسر...........

محمد جرامنة

الوسـام الماسـي
مشاركة: برنامج Security PC Tools Internet 2008 الرائع فى حذف ملفات التجسس انصحك با اس

مشكور اخي الحبيب جاري التحميل

محمد جرامنة

الوسـام الماسـي

اخي الحبيب الرابط بطيئ جدا
هل يمكن توفير رابط اخر
مشكور مجددا

hemax

عضو جديد
مشكوووووووووور اخوي على المجهود انا اخذت بنصيحتك وحملت البرنامج وايضا حذفت الكاسبر فهل هو يغني عن الكاسبر ارجو الرد السريع

hatem20

hatem20

عضوية الشرف
بارك الله فيك أخي ,,

حسين قلانه

عضو محترف
شكرا لمروركم جميعا

أشروف

عضو جديد
مشكور على البرنامج*_^

حسين قلانه

عضو محترف