الحالة
موضوع مغلق

ابا محمد

عضو ذهبي
اخوانى مشتركى الرابيدشير هل اليوم فيه مشكله فى الرابيدشير وجدت التحميل بطئ حوالى 30كيلوبايت فى الثانيه ماهو السبب او اغلق الموقع ارجو الرد

tuto

عضو فعال
مشاركة: سؤال هل فيه مشكله فى الرابيدشير اليوم

فعلاً جربت الآن حملت ملف صغير .. فيه بطيء ويتوقف ويكمل بشكل مستمر كأن فيه تقطيع ..
ما أدري المشكلة في الرابيد شير وإلا النت كامل عندي اليوم مو مضبوط !!

ابا محمد

عضو ذهبي

اشكرك اخوى على المرور انا مساء امس حملت ملف والتحميل عادى لكن ايوم الساعه 2 ظهرا وجدت التحميل بطئ ماادرى ايش اللى حصل هل اخترق مره ثانيه اوايه الله اعلم

D7A7

عضو ذهبي

هذه مشكلة السلك البحري الي صار قبل يومين...الان المشكلة محلولة تقريباً...

samai

عضو جديد
لا فعلا المشكلة ظهرت و ارقت الشباب من الجنسين لكن لا داعي للقلق . دي ظهرت مؤخرا و بالتحديد بعد عملية انقطاع النت في مصر و لغايت دلوقتي اوقات يبقي كويس و اوقات يبقي وحش جدا و حاليا عن نفسي التحميل بيوقف بعد ما يوصل 99.89 و ساعات 99.99 يعني المفروض خلاص الملف نزل بس هنعمل ايه بقي لغايت لما نشوف اخرتها مع الرابيد زفت علي فكره موقع mediafire بصراحة لغايت دلوقتي مالائتش احسن منه تحميل سريع و بيدعم تجزيئ الملفات و الاجمل بيدعم الاستكمال

hatem20

hatem20

عضوية الشرف
المشكلة تظهر أثناء الفترة الليلية فقط :eye:​

zoro779

الوسـام الذهبي
فعلا توجد مكلة عندى

ab6d

عضو مشارك

المشكلة ظهرت معاي اليوم وانا اشتراكي مع أول نت وسرعة الاتصال 1 ميجا لكن السرعة عندي لا تتعدى

6 K

واتصلت على الشركة قالوا نعم المشكلة من نفس الموقع الرابيدشير مع بعض المودادت الغريبة أنا واحد عنده اتصال من سعودي نت لا يشكي من البط بس أول نت اللي عندي فيها بط شديد

واتمنى تنحل هذه المشكلة بسرعة

فيصل علي

عضو مشارك
فعلا في مشكله اليوم

وتفاجئت لما دخلت الحساب

حصلت الاعدادات كلها متغيره

ياليت اللي يعرف وش القصه يبلغنا :333:

الحالة
موضوع مغلق

أعلى